نوشته‌های بلاگ > جشنواره > سیم‌کارت «هوشمند» شاتل موبایل

سیم‌کارت «هوشمند» شاتل موبایل

Date

برچسب‌ها:

سیم‌کارت «هوشمند» شاتل موبایل

همیشه بهترین پوشش شبکه را برای شما انتخاب می‌کند

 

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه برای اولین بار در ایران از سیم‌کارت‌ هوشمند خود رونمایی کرد. این سیم‌کارت جدید با فناوری هوشمندانه، تحولی در پوشش‌دهی و کیفیت شبکه اپراتوری ایجاد می‌کند.

فناوری سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن‌دهی هوشمند، با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند و بر این اساس، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌های 3G و 4G/LTE تلفن همراه را برای مشترکین سیم کارت‌های خود، فراهم می‌کند.

به عبارت دیگر، با پیاده سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری‌های 4G/LTE، 3.75G، 3G و 4.5G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور و به عنوان تنها Full MVNO حقیقی کشور، با دارا بودن هسته مستقل شبکه با پوشش سراسری 3G و 4G و با ارائه سیم کارت های هوشمند خود با پیش شماره 0998 و کد یک تجربه‌ی، متمایزی از اپراتور تلفن همراه را برای مشترکین خود فراهم آورده است.

 

برای خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل همراه بسته‌های آغازین با تخفیف‌های ویژه روی لینک زیر کلیک کنید:

انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند

 

نام شبکه شاتل موبایل

شما عزیزان با سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، عبارت smart SHATELmobile را به عنوان نام سرویس دهنده خدمات، روی تلفن همراه خود مشاهده خواهید کرد.

این فناوری به طور خودکار بر روی سیم کارت های مشترکین قدیمی شاتل موبایل هم اعمال می شود و پس از اعمال تنظیمات مربوطه، نام شبکه نمایش داده شده روی گوشی تلفن همراه این دسته از مشترکین هم از Shatel Mobile به smart SHATELmobile تغییر می کند.

تنظیمات شبکه هوشمند شاتل موبایل

برای اتصال به شبکه هوشمند شاتل موبایل لازم است ابتدا از طریق مسیرهای زیر از اتوماتیک بودن تنظیمات انتخاب شبکه شاتل موبایل در تلفن همراهتان مطمئن شوید:

DataRolloverگوشی‌های آیفون:

Setting> Cellular> Network selection> Automatic

DataRolloverگوشی‌های اندرویدی:

Setting> Mobile network> Carrier> Choose automatically

تنظیمات> شبکه(های) تلفن همراه>اپراتورهای شبکه یا شرکت مخابراتی>روشن کردن انتخاب خودکار

 

DataRolloverهمچنین گزینه Data Roaming را در تلفن همراه خود روشن کنید (فعال کردن این گزینه در شبکه شاتل موبایل  هیچ‌گونه هزینه‌ مضاعفی برای شما نخواهد داشت).

 

به راهنمایی نیاز دارید؟ 09981000000

چرا شاتل موبایل؟


به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.


صفحات مرتبط:

انتخاب شماره و خرید آنلاین

فهرست نمایندگی های شاتل موبایل

نقشه مناطق تحت پوشش شبکه شاتل موبایل

خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی