شاتل موبایل > پرسش‌های متداول

مودم های ثابت و همراه

استفاده از مودم های دیگر با ریسک هایی همراه است که از طریق شاتل موبایل قابل پیگیری و پشتیبانی نمی باشد. از آن جمله می توان به عدم پوشش دهی در تمام مناطق، عدم پشتیبانی از نسل های بالاتر و سریع تر اینترنت همراه مثل 4G یا 4.5G و غیره اشاره کرد. همچنین اگر تمایل به استفاده از سیم کارت شاتل موبایل روی مودم های دیگری را دارید، لازم است مودم مورد نظر شما روی اپراتور خاصی محدود نشده باشد و شرایط فنی مورد استفاده سیم کارت های شاتل موبایل را داشته باشد. جهت دریافت سیگنال های این شبکه ضروری است مودم شما حداقل فناوری نسل سوم (3G) در باند فرکانسی 900 مگاهرتز و 4G در باندهای فرکانسی 1800 و 2600 مگاهرتز را پشتیبانی کند؛ بنابراین برای استفاده از بهترین سرویس و پشتیبانی فنی کامل، پیشنهاد ما استفاده از مودم های ارایه شده توسط شرکت شاتل موبایل همراه با سیم کارت های همین شرکت می باشد.

  • برای تکمیل فرم درخواست نمایندگی شاتل موبایل می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.
  • شما می توانید لیست مراکز فروش و خدمات شاتل موبایل را از طریق این صفحه مشاهده فرمایید.

 

در حال حاضر شاتل موبایل ۵ مدل مودم با نام‌های تجاری شاتل موبایل ، زایکسل و هواوی، و با قابلیت 3G، 4G و 4.5G در انواع گوناگون رومیزی، جییی و ویژه خودرو ارایه می‌کند. این مودم‌ها شامل پشتیبانی فنی کامل و گارانتی یکساله هستند و می‌توانید جزییات آنها را در این لینک مشاهده کنید. استفاده از مودم‌های دیگر با ریسک‌هایی همراه است که از طریق شاتل موبایل قابل پی‌گیری و پشتیبانی نیست. از آن جمله می توان به پوشش‌دهی ضعیف، پشتیبانی نکردن از نسل‌های بالاتر و سریع‌تر اینترنت همراه مثل 4G یا 4.5G و غیره اشاره کرد. همچنین اگر مایل باشید از سیم کارت شاتل موبایل روی مودم‌های دیگری استفاده کنید، لازم است مودم مورد نظر شما روی اپراتور خاصی محدود نشده باشد و شرایط فنی مورد استفاده سیم‌کارتهای شاتل موبایل را داشته باشد. برای دریافت سیگنال‌های این شبکه باید مودم شما حداقل فناوری نسل سوم (3G) در باند فرکانسی 900 مگاهرتز و 4G در باندهای فرکانسی 1800 و 2600 مگاهرتز را پشتیبانی کند. بنابراین برای استفاده از بهترین سرویس و پشتیبانی فنی کامل، پیشنهاد ما استفاده از مودم‌های ارایه شده توسط شرکت شاتل موبایل همراه با سیم‌کارت‌های همین شرکت است.

در صورت صحیح بودن اطلاعات ثبت‌نام و موفق بودن پرداخت، محصول خریداری شده بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تایید و پرداخت، توسط مامور پست به دست شما خواهد رسید. لازم است مالک سیمکارت به همراه اصل و کپی کارت ملی یا شناسنامه جدید در آدرس اعلام شده، حاضر باشند. در صورتی که در زمان مراجعه مامور پست موفق به دریافت بسته نشوید، می‌توانید کد رهگیری مرسوله خود را از مرکز تماس شاتل موبایل دریافت کنید. سپس با استعلام کد رهگیری از سایت پست، به شعبه اعلام شده مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، مرسوله را دریافت کنید.

خدمات همگرای ثابت و بی سیم (FMC)

خیر در بسته های اینترنت شاتل موبایل مفهوم تغییر سرویس وجود ندارد و مشترکین قادرخواهند بود که به طور همزمان نسبت به خرید چند بسته  اینترنت اقدام نمایند . با این توضیح چنانچه طرح FMC  فعال دارید و حجم ماهانه تخصیص داده شده به شما  در حال اتمام است  می‌توانید بسته اینترنت روزانه ، هفتگی  و… متناسب  با مصرف خود را خریداری نمایید و با اتمام دوره یک ماهه مجددا 500 مگ ترافیک اینترنت طرح FMC  را دریافت نمایید .

در این خصوص توجه فرمایید که امکان خرید بسته های آغازین شاتل موبایل روی سرویس FMC  وجود ندارد.

در سرویس FMC در ابتدای هر ماه از زمان فعالسازی طرح (ماه در نیمه اول سال 31روز، نیمه دوم سال 30 روز و اسفندماه 29 روز در نظر گرفته می‌شود) 500 مگابایت ترافیک اینترنت، 5000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 پیامک درون شبکه  به مشترکین تخصیص داده می‌شود اما مشترکین FMC  می‌توانند با شماره گیری #7* از خط شاتل موبایلی شان و یا مراجعه به https://my.shatelmobile.ir نسبت به خرید بسته های دیتای مورد نیاز خود اقدام نمایند و توجه داشته باشند که در صورت عدم خرید بسته جدید و وجود اعتبار ریالی در حساب مشترک ، هزینه های اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

  • دانگل با قابلیت پشتیبانی 3G/4G/LTE
  • سیم‌‍کارت فیزیکی شاتل موبایل
  • مودم ADSL با  قابلیت پشتیبانی از دانگل USB

نکته: امکان اتصال دانگل به صورت مستقیم به کامپیوتر نیز وجود دارد.

  • تکمیل تفاهم نامه DSL
  • تکمیل تعهدنامه سرویس FMC
  • تکمیل قرارداد شاتل موبایل
  • تصویر یا کپی کارت ملی صاحب قرارداد (حضور صاحب قرارداد الزامی است)

خیر. پوکه سیم‌کارت تحویل شده به مشترک در این وضعیت دارای شماره نیست. شماره هنگام تحویل سرویس ADSL2+، به طور همزمان روی سیم‌کارت فعال می‌شود.

پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی باید با پشتیبانی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل پیگیری شود. برای تماس با این واحد می‌توان با شماره 09981000000 (داخلی2) و یا 91000000 (داخلی 4) تماس گرفت.

خیر. ترافیک مازاد (اعم از ترافیک هدیه، ترافیک خریداری شده و غیره) با ریست شدن دوره تغییری ندارد و به دوره بعد منتقل می‌شود.

این دو سرویس به صورت همزمان Reset شده و سپس ترافیک دوره جدید روی آن اعمال می‌شود.

هنگام تحویل سرویس FMC در صورت درخواست مشترک انتخاب شماره از لیست شماره­‌های موجود امکان پذیر است. همچنین در آینده این امکان فراهم خواهد بود که مشترک در بخش فروش آنلاین شماره دلخواه خود را انتخاب نماید.

به منظور مدیریت بهتر حساب‌های کاربری، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که برای انجام تمامی درخواست­های مربوط به سیم‌کارت (همچون بررسی میزان ترافیک مصرفی، خرید ترافیک، خرید شارژ برای سیم کارت و سایر تنظیمات) به پنل کاربری شاتل موبایل و در خصوص درخواست های مربوط به سرویس ADSL2+ (همچون مشاهده میزان ترافیک باقیمانده، خرید ترافیک و غیره) به پنل کاربری مای شاتل مراجعه شود.

در صورتی که دانگل از شرکت شاتل تهیه شده باشد، نصب توسط تیم نصب/نماینده شاتل انجام می‌شود در غیر اینصورت راهنمایی کلی برای نصب دانگل انجام خواهد شد.

برای ارایه این سرویس، نیاز است شهر شما جزو مناطق تحت پوشش سرویس شاتل موبایل باشد، برای اطلاع از مناطق تحت پوشش اینجا کلیک کنید.

خیر، این سیم‌کارت از نوع پیش‌­پرداخت بوده و دارای بسته­‌های مکالمه، پیامک و اینترنت است. همچنین می­توان علاوه بر استفاده از سیم­کارت بر روی دانگل، از سایر تجهیزات، همچون گوشی موبایل، مودم­های 3G/4G و مودم­های مای­فای نیز استفاده کرد.

سرویس‌های خانواده FMC، سرویس‌هایی ترکیبی از خدمات ثابت و سیار گروه شرکت های شاتل هستند که با هدف برآورده کردن کلیه نیازهای ارتباطی افراد به آنها پیشنهاد می‌شود. مشتریان بالقوه شاتل برای بهره مندی از خدماتی از قبیل اینترنت ثابت و سیار، ارسال و دریافت پیامک و انجام مکالمه می‌توانند از سرویس‌های خانواده FMC گروه شرکت های شاتل استفاده کنند.

 

انواع و ویژگی های سرویس FMC

  • بسته FMC1:

اشتراک شش ماهه اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2 آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای 3 گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان 12هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ دقیقه) و ارسال 12هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

  • بسته FMC2:

اشتراک شش ماهه اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2 آن در هر ماه دارای 8 گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای 9 گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه 1.5 گیگابایت) و امکان 12هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ دقیقه) و ارسال 12هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

  • بسته FMC3:

اشتراک شش ماهه اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل اجزای این سرویس را تشکیل می‌دهد. سرویس +ADSL2 آن در هر ماه دارای 12 گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای 18 گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه 3 گیگابایت) و امکان 12هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ دقیقه) و ارسال 12هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه 2،۰۰۰ پیامک) است. این سرویس بسته ترافیک شبانه ندارد اما مشتریان می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰٬۰۰۰ تومان، قابلیت دانلود نامحدود شبانه را به سرویس‌ خود اضافه کنند.

بله به منظور تغییر سرویس به سرویس FMC می­توانید با دفتر مرکز شاتل و یا دفاتر نمایندگی سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

  • برای تکمیل فرم درخواست نمایندگی شاتل موبایل می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.
  • شما می توانید لیست مراکز فروش و خدمات شاتل موبایل را از طریق این صفحه مشاهده فرمایید.

 

شاتل موبایل در قالب کمپین‌های دوره‌ای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژهای برای خرید سیم‌کارت و فعال‌سازی بسته‌های اینترنت پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاع از جزییات شرایط ویژه می‌توانید به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه فرمایید. اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به وب‌سایت شاتل موبایل و پی‌گیری جشنواره‌های شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی شاتل پیشنهادهای ویژهای دریافت خواهید کرد.

سیم کارت با خدمات پیش پرداخت (اعتباری)

مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من
خرید شارژ به صورت مستقیم
خرید بسته‌های اینترنتی از وبسایت شاتل موبایل
خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن My Shatel Mobile
خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن echarge
خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن 780
خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن همراه کارت
خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن پات
مراجعه حضوری به نمایندگان شاتل موبایل در سراسر کشور
شماره‌گیری کد دستوری #1* از خطوط شاتل موبایل: از طریق این کد دستوری می‌توانید مانده اعتبار و بسته‌های خود را مشاهده کنید، شارژ یا بسته‌ های اینترنتی بخرید و از پیشنهادات ویژه شاتل موبایل مطلع شوید.
شماره‌گیری کد دستوری #7* از خطوط شاتل موبایل: از طریق این کد دستوری می‌توانید به صورت مستقیم سیم کارت شاتل موبایل خود را شارژ کرده و بسته های اینترنتی خریداری کنید.
شماره‌گیری کد دستوری #724* از کلیه خطوط: از طریق این کد دستوری می‌توانید به صورت مستقیم سیم‌کارت شاتل‌موبایل خود را شارژ و بسته‌ های اینترنتی خریداری کنید.
شماره‌

با انجام هر تراکنش از طرف مشترک، مهلت و بازه زمانی مجددا برای مشترک لحاظ و آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع بازه سه ماهه مذکور، خواهد گردید.

در صورت وجود مانده اعتبار در حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری، پس از گذشت یک دوره سه ماهه و نداشتن تراکنش، ضمن اطلاع رسانی لازم به مشترک مبلغی معادل حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی را از اعتبار مشترک کسر نموده و پس از آن در صورت ادامه روند نداشتن تراکنش، به ازای هر دو ماه و تا زمان اتمام اعتبار مشترک، معادل همین مبلغ را از حساب مشترک کسر نماید.

در صورتیکه مشترک هیچ گونه فعالیتی در طول یه بازه سه ماه (به جز تراکنش های رایگان) نداشته باشد شاتل موبایل می تواند با انجام اطلاع رسانی لازم نسبت به سلب امتیاز اقدام نماید.منظور از فعالیت « تماس ورودی، تماس خروجی،پیامک خروجی، پیامک ورودی(بجز تبلیغات و پیامک های شاتل موبایل)، خرید شارژ و بسته، انتقال اعتبار و استفاده از دیتای اینترنت همراه است»

شاتل موبایل در قالب کمپین های دوره ای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژه ای جهت خرید سیم کارت و فعالسازی بسته های اینترنت پیشنهاد می دهد. جهت اطلاع از جزئیات شرایط ویژه به وب سایت شاتل موبایل مراجعه بفرمایید و اطمینان داشته باشید که اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به سایت شاتل موبایل و پیگیری جشنواره های شاتل موبایل در شبکه های اجتماعی شاتل پیشنهادات ویژه ای دریافت خواهید کرد

شما از ۳ روش می‌توانید محصولات شاتل موبایل را تهیه کنید:

  1. انتخاب شماره و خرید آنلاین
  2. ثبت‌نام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000
  3. ثبت‌نام حضوری از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش شاتل موبایل

توسعه پرشتاب شبکه 4G/LTE شاتل موبایل در حال انجام است و به زودی شهرها و مناطق بیشتری تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت. نقشه مناطق تحت پوشش شبکه 4G/LTE نیز بزودی در صفحه مناطق تحت پوشش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما برای مشاهده اسامی شهرهایی که تاکنون شبکه 4G/LTE شاتل موبایل در آنها فعال شده است می توانید به بند ششم توضیحات در این صفحه رجوع کنید

 

شما می توانید با شماره گیری کد دستوری #1* از خط شاتل موبایل خود و انتخاب گزینه 1 (مدیریت حساب) مانده اعتبار ریالی و مانده بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک خود را مشاهده نمایید.

در حال حاضر ثبت نام تلفنی و آنلاین فقط به عنوان شخص حقیقی امکان پذیر است. برای ثبت‌نام به عنوان مشترک تجاری (حقوقی) لطفا به این صفحه مراجعه فرمایید.

  • به اطلاع می‌رساند در حال حاضر بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل شامل خدمات دانلود نامحدود نیست. شما می‌توانید برای اطلاع از جزییات بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل به این صفحه مراجعه فرمایید.

در حال حاضر هنوز زمان دقیقی برای ارایه خدمات ترابردپذیری به شبکه شاتل موبایل اعلام نشده است. برای اطلاع از زمان ارایه این خدمات در خبرنامه سایت و دیگر کانال‌های اطلاع رسانی شاتل موبایل ثبت نام فرمایید.

  • برای تکمیل فرم درخواست نمایندگی شاتل موبایل می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در حال حاضر شامل تخفیف در حجم مصرفی نماوا نیست. اما درصورت تهیه بسته‌های آغازین، در زمان فعالسازی سیم کارت کد تخفیف اشتراک یک ماهه نماوا برای شما ارسال می شود.

در حال حاضر هنوز زمان دقیقی برای ارایه خدمات رومینگ بین‌الملل روی سیم کارت‌های شاتل موبایل اعلام نشده است. برای اطلاع از زمان ارایه این خدمات در خبرنامه سایت و دیگر کانال‌های اطلاع رسانی شاتل موبایل ثبت نام فرمایید.

در حال حاضر شماره‌های رند و خاص هنوز ارایه نشده است، اما شما امکان انتخاب شماره دلخواه خود را از طریق ثبت نام آنلاین دارید. برای مشاهده شماره‌های قابل ارائه به این صفحه مراجعه نمایید.

در حال حاضر هنوز زمان دقیقی برای ارایه خدمات سیم‌کارت دایمی (پس پرداخت) شاتل موبایل اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این خدمات می‌توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

سیاست‌های قیمت‌گذاری در میان اپراتورهای تلفن همراه وابسته به عوامل مختلفی است که امکان مقایسه بسته به بسته را به صورت خاص دشوار می‌سازد. بررسی‌های انجام شده نشان‌دهنده آن است که قیمت‌های شاتل موبایل به صورت کلی در ردیف قیمتهای بازار است. افزون بر آن بسته‌های شاتل موبایل مزایای دیگری نسبت به سایر اپراتورها دارد، که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: امکان انتقال حجم دیتای باقی‌مانده تا سقف ۴۰۰ مگابایت در صورت تمدید، مکالمه رایگان درون شبکه تا سقف ۱۰۰۰ دقیقه، کد تخفیف نماوا و به زودی ارایه سایر محصولات گروه شرکت‌های شاتل به همراه بسته خریداری شده

  • برای مشاهده تعرفه سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به این لینک مراجعه کنید.
  • برای مشاهده قیمت بسته‌های آغازین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به این لینک مراجعه کنید.
  • برای مشاهده قیمت بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل به این لینک مراجعه کنید.

به اطلاع می رساند، در حال حاضر ثبت نام و خرید خدمات شاتل موبایل برای اتباع غیر ایرانی از طریق مراجعه حضوری به یکی از مراکز فروش  و یا تماس تلفنی با مرکز تماس شاتل موبایل به شماره 09981000000 داخلی 1 امکان پذیر است. همراه داشتن اصل پاسپورت الزامی است.

  • شما می توانید لیست مراکز فروش و خدمات شاتل موبایل را از طریق این صفحه مشاهده فرمایید.

 

از مزایای سیم کارت شاتل موبایل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پوشش سراسری خدمات
  • فروش و پشتیبانی ۲۴/۷ غیر حضوری و تلفنی دوزبانه
  • ارائه خدمات پرسرعت همراه
  • تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت
  • انتقال حجم باقی مانده دیتا
  • بسته‌ها و تعرفه‌های مقرون به صرفه
  • مدیریت آسان و شفاف حساب‌کاربری
  • پیش شماره ۰۹۹۸ با کد ۱
  • راهکارهای سازمانی یکپارچه ثابت و سیار
  • خدمات محتوایی و ارزش افزوده
  • بیش از ۴۰۰ دفتر انحصاری فروش و خدمات در سراسر کشور
  • شرایط ویژه برای شاتلی‌ها

شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران و با هدف کاهش پیچیدگی‌های انتخاب بسته و عدم تحمیل هزینه اینترنت مصرف آزاد، امکان استفاده از “تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه” را برای مشترکین بسته‌های آغازین خود فراهم کرده است. براین اساس، اگر شما یکی از بسته های آغازین (به جز بسته آغازین پایه) را فعال کرده باشید، با تمام شدن حجم اینترنت بسته آغازین خود و پیش از تمدید خودکار دوره بسته آغازین، می‌توانید مابقی ترافیک اینترنت مورد نیاز خود را تا پایان دوره بسته آغازین بدون نیاز به خرید بسته مجدد با تعرفه ویژه به جای تعرفه آزاد مصرف کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خدمات می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

سیمکارت‌های شاتل موبایل به همراه بسته‌های آغازین متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. این بسته‌ها براساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل است. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بسته‌های آغازین، مشترکین شاتل موبایل می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه مبلغ ثابتی به صورت آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پیامک و اینترنت بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگری استفاده کنند. اگر این ترافیک پیش از موعد تمدید دوره، پایان یابد، مشترکین می‌توانند از خدمات یاد شده با تعرفه مصرف آزاد تخفیفی استفاده کنند و یا متناسب با نیاز خود یک بسته افزایشی فعال کنند.

خدمات شاتل موبایل شامل رومینگ داخلی نیست. در رومینگ داخلی مشترک نمی‌تواند از بسته‌های فعال و تعرفه‌های ویژه اشتراک خود استفاده کند و تمام هزینه‌ها به صورت آزاد محاسبه می‌شود. اما شاتل با توجه به مجوز قانونی خود، امکان استفاده از بستر رادیویی یک یا چند اپراتور پایه را با حفظ مزایا، بسته‌ها و تعرفه‌های ویژه برای مشترکین خود فراهم کرده است و به رومینگ داخلی نیازی ندارد.

در صورت صحیح بودن اطلاعات ثبت‌نام و موفق بودن پرداخت، محصول خریداری شده بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تایید و پرداخت، توسط مامور پست به دست شما خواهد رسید. لازم است مالک سیمکارت به همراه اصل و کپی کارت ملی یا شناسنامه جدید در آدرس اعلام شده، حاضر باشند. در صورتی که در زمان مراجعه مامور پست موفق به دریافت بسته نشوید، می‌توانید کد رهگیری مرسوله خود را از مرکز تماس شاتل موبایل دریافت کنید. سپس با استعلام کد رهگیری از سایت پست، به شعبه اعلام شده مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، مرسوله را دریافت کنید.

Load More