شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل، عضوی از خانواده بزرگ شاتل است. شاتل موبایل در ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ به ‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور (Full MVNO) و تنها شش ماه پس از صدور پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کار خود را آغاز کرد.

این اپراتور با طراحی، آماده‌سازی، پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی تمامی موارد فنی شبکه تلفن همراه با قابلیت همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC) و ارائه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه LTE/4G ،3G ،2G و همچنین خدمات نسل چهارم شبکه همراه (TD-LTE) در باند فرکانسی ۲۶۰۰ مگاهرتز وارد بازار خدمات ارتباطی همراه کشور شد.

چشم‌انداز

چشم‌انداز ما آسان و لذت‌بخش کردن زندگی مشتریان است.

ماموریت

لذت‌بخش‌تر کردن زندگی مشتریان شاتل‌موبایل با ارائه خدمات هوشمندانه، راهکارهای خلاقانه، محصولات نوآورانه و تجربیات سرگرم‌کننده آسان از دنیای حقیقی و مجازی است.

ارزش‌های کلیدی در شاتل موبایل

نوآوری، مشتری مداری، یادگیری مداوم، کار تیمی، سرسختی و ارتباط سازنده است.

5G رو با شاتل موبایل تجربه کن!

هم اکنون سیم‌کارت‌های قدیمی و جدید این اپراتور، با به‌روزرسانی هسته شبکه هوشمندش، به صورت خودکار و بدون نیاز به تعویض سیم‌کارت یا اعمال تنظیمات جدید از سوی مشترکین، به نسل جدیدی از قابلیت‌های فناوری نوآورانه و انحصاری سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل ارتقا پیدا کرده و به‌روزرسانی شده‌اند. این ارتقا و به‌روزرسانی فنی، بهبود قابل ‌توجهی در کیفیت خدمات ارتباطی، سرعت اینترنت و دسترسی پذیری به نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه (5G) و بهبود چشمگیر در عملکرد و تجربه مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل ایجاد کرده است.

امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان!

شاتل‌‌ موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان تلفن همراه کشور و ارائه‌ دهنده سیم‌کارت هوشمند در ایران، امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و در قالب فناوری نوآورانه و انحصاری سیم‌کارت هوشمند، با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌ صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

این اپراتور با هدف توسعه قابلیت‌های سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، راهکار «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» را در سراسر کشور پیاده سازی کرده تا مشترکین شاتل موبایل علاوه بر بهره‌مندی از انتخاب هوشمند شبکه بتوانند با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا با مراجعه به مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن «شاتل‌‏‌ موبایل من»، از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم‌کارت خود مطلع شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند.

خدمات منحصر به فرد برای مشترکین شاتل موبایل!

از سایر خدمات متمایزی که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده می‌توان به قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و ارائه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی اشاره کرد. همچنین شاتل‌موبایل امکان استفاده از خدمات اختصاصی مختلفی را در حوزه‌های بازی و سرگرمی، دانش و آموزش، فیلم و سریال، موسیقی و خدمات مکمل را ایجاد کرده است و تمامی مشترکین می‌توانند از این خدمات به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.