» مشترکین تجاری
شاتل موبایل > خدمات مشتریان > راهنمای استفاده از سیستم مدیریت حساب اینترنتی

شما می توانید برای مدیریت مصرف، مدیریت اعتبار، مشاهده، تغییر و تکمیل پروفایلتان و … به بخش مدیریت حساب اینترنتی مراجعه کنید. در این بخش همچنین می توانید به خدمات متنوع دیگری که شما را از مراجعه حضوری به مراکز خدمات مشترکین بی نیاز می کند، دسترسی داشته باشید.برای این استفاده از این سیستم کافی است تا به بخش مدیریت حساب اینترنتی در وب سایت شاتل موبایل مراجعه و یا از طریق نشانی https://my.shatelmobile.ir به این سیستم دسترسی پیدا کنید.

 

پس از ورود به سایت My.shatelMobile.ir، صفحه ای را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد.

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، ۳ اقدام در این صفحه امکان پذیر است:
۱- در صورتی که برای اولین بار میخواهید وارد حساب کاربری خود شوید لازم است بر روی گزینه “کاربر جدید” کلیک نمایید.
۲- در صورتی که کاربر جدید نبوده اما رمز عبور خود را فراموش کرده اید، می توانید با انتخاب گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” اقدام به بازیابی رمز عبور خود نمایید.
۳- در صورتی که کاربر جدید نبوده و اطلاعات گزینه های”کاربر” و “رمز عبور” خود را دارید می توانید با وارد نمودن این موارد، وارد حساب کاربری خود شوید.


۱- برای اولین بار میخواهید وارد حساب کاربری خود شود:

در این حالت با کلیک بر روی کلید کاربر جدید وارد صفحه زیر می شوید.

در این بخش لازم است موارد را یک به یک تکمیل کرده و پس از مطالعه قوانین و مقررات و در صورت قبول این شرایط، بر روی چهارخانه ای که در کنار عبارت “من قوانین و مقررات را به طور کامل مطالعه کرده ام و قبول دارم” کلیک کرده و در نهایت نیز بر روی گزینه تایید کلیک نمایید. در صورتی که اطلاعات وارد شده از سوی شما صحیح باشد، ایمیلی حاوی Username و Password به ایمیل شما ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که آدرس ایمیلی که در این بخش وارد می کنید، همان آدرس ایمیلی باشد که در زمان ثبت نام و در فرم مربوطه وارد کرده اید.
نکته: برای تمام مشترکین شاتل موبایل، گزینه “کاربر” همان کد ملی مشترک است.
پس از دریافت ایمیل، می توانید با وارد نمودن اطلاعات در صفحه زیر، وارد حساب کاربری خود شوید.


۲-در صورتی که کاربر جدید نبوده اما رمز عبو خود را فراموش کرده اید:

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، لطفا بر روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده ام”،کلیک کرده تا به صفحه زیر راهنمایی شوید. در این صفحه با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و کلیک بر روی گزینه تایید ،ایمیلی حاوی رمز عبور جدید دریافت نموده که با وارد نمودن آن در صفحه اولیه وارد حساب کاربری خود خواهید شد.

 

۳-در صورتی که کاربر جدید نبوده و اطلاعات گزینه های”کاربر” و “رمز عبور” خود را دارید و قصد دارید وارد حساب کاربری خود شوید:

در این صورت با وارد نمودن اطلاعات شامل: “کاربر” و “رمز عبور” در بخش مدیریت حساب اینترنتی وارد صفحه زیر خواهید شد:

 

 


مدیریت مصرف:

۱- در صورتی که چندین شماره شاتل موبایل مختلف داشته باشید، ابتدا لازم است از بالای صفحه سمت راست، شماره ای را که می‌خواهید مصرف آنرا بررسی کنید را انتخاب نمایید.
۲- در صورتی¬که سیم کارت شما دارای بسته ( اینترنتی یا ترکیبی ) باشد جزییات آن در صفحه نمایش داده می شود.
۳- میزان اعتبار باقی مانده شما نیز در این صفحه قابل مشاهده است.
۴- بسته های شما در ۳ بخش اصلی “مکالمه،اینترنت و پیامک” قابل مشاهده است. همچنین می توانید با انتخاب کلید “>” جزئیات مصرف هر کدام از خدمات “مکالمه، پیامک و اینترنت” را ملاحظه فرمایید.


مدیریت اعتبار:

  1. نمایانگر اعتبار فعلی سیم کارت شاتل موبایل شما است.
  2. شما را به صفحه مخصوص افزایش مستقیم اعتبار یا همان شارژ مستقیم هدایت می کند.
  3. در این بخش می توانید با وارد نمودن رمز شارژ ۱۰ رقمی، اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهید.
  4. در این بخش می توانید از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود به دیگر خطوط شاتل موبایلی اعتبار انتقال دهید. لازم به ذکر است که:
  • مبلغ انتقال شارژ به ریال است.
  • هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش ۵۰۰ ریال است.
  • حداقل میزان انتقال اعتبار ۵۰۰۰ ریال و حداکثر ۲۰٫۰۰۰ ریال در هر تراکنش است.
  • حداکثر میزان انتقال اعتبار در ماه ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.
  • حداقل میزان اعتبار پس از انتقال شارژ باید ۱۰٫۰۰۰ ریال باشد.

نکته: برای انتقال اعتبار به دیگران شماره مقصد باید بدون “۰” وارد شود.


خدمات:

در این بخش می توانید خدمات و سرویس های موجود روی سیم کارت را فعال/غیر فعال نمایید. به عنوان مثال می توانید سرویس تماس های پشت خط را فعال یا غیر فعال نماید یا پیامک ورودی خود را فعال/غیر فعال کنید.


اطلاعات من:

  1. اطلاعات شخصی: در این بخش امکان تغییر اطلاعات شما همچون آدرس و شماره تماس وجود دارد.
  2. تغییر رمز: در این بخش می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
  3. سیم کارت و PUK من: در صورت فراموشی PIN از این بخش میتوان PUK سیم کارت خود را مشاهده نمایید.

 


طرح های تعرفه و بسته ها:

در این بخش میتوانید  بسته های افزایشی و اینترنت را خریداری نمایید:

 

برخی از گزینه های قسمت “بسته های افزایشی و اینترنت” دارای کلمه “ تمدید خودکار” هستند. این کلمه یعنی هر زمان بسته در تاریخ مورد نظر تمام شود بصورت اتوماتیک تمدید می شود.

پس از انتخاب بسته مورد نظر صفحه زیر به منظور تایید خرید بسته نمایش داده می شود :


اگر اعتبار شما برای فعال¬سازی بسته کافی نباشد “پیغام خطای اعتبار کاربری کافی نمی باشد” نمایش داده می‌شود که در اینصورت لازم است ابتدا اعتبار خود را افزایش داده و مجدد بسته مورد نظر را فعال نمایید.


درخواست ها:

در این بخش می توانید درخواست ها، انتقادات و مشکلات خود در اتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با کارشناسان مزکر خدمات مشترکین ما در میان بگذارید تا پیگیری شده و نتایج آن از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی به شما اعلام گردد.

 

زمانی که برای اولین بار می­خواهید درخواستی را ثبت نماید، صفحه ای به صورت زیر را مشاهده می­کنید:

با کلیک بر روی “کلمه “درخواست جدید” صفحه ای به صورت زیر نشان داده شده و در این صفحه می توانید درخواستتان را برای پیگیری به شاتل موبایل ارسال نمایید:

با کلیک بر روی قسمت قرمز رنگ مشخص شده در تصویر، می توانید عنوان درخواست خود را انتخاب نمایید. مثلاً ممکن است درخواست ریز مکالمات خود را داشته باشید یا به مشکل آنتن دهی برخورد کرده باشید: