سایر اخبار > رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه

رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه

Date

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، از عرضه بسته‌های افزایشی جدید و مقرون به صرفه خود با افزودن دقایق مکالمه و پیامک خارج شبکه در کنار حجم ترافیک اینترنت همراه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، پیش از این بسته‌های افزایشی ارائه شده به مشترکین توسط این اپراتور تنها شامل اینترنت همراه، پیامک و مکالمه درون‌شبکه بوده است و حالا این اپراتور تلفن همراه، با هدف پاسخ به نیاز ارتباطی مشترکین و عرضه‌ی مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های موبایل کشور، اقدام به عرضه این بسته‌های افزایشی جدید نموده‌ و تلاش کرده امکانات ارتباطی با کیفیت‌تر و مقرون به صرفه‌تری را در اختیار مشترکین خود قرار دهد.

با عرضه این بسته‌های ترکیبی جدید و مقرون به صرفه، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم کارتهای شاتل موبایل می‌توانند با پرداخت 10 هزار و 500 تومان از بسته یک ماهه شامل 1 گیگابایت اینترنت همراه، 1000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه برون شبکه به همراه 1000 پیامک درون شبکه و 100 پیامک برون شبکه، با پرداخت 14 هزار تومان از بسته یک ماهه شامل 2 گیگابایت اینترنت 3G و 4G به همراه 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک برون شبکه و با پرداخت 21 هزار و 500 تومان از 4 گیگابایت اینترنت همراه با 1000 دقیقه مکالمه و پیامک درون شبکه و 200 دقیقه مکالمه و 200 پیامک خارج شبکه برخوردار شوند.

 

رونمایی شاتل موبایل از بسته‌های جدید ترکیبی و مقرون به صرفه

 

از طرف دیگر تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل می توانند با پرداخت 25 هزار تومان از یک بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه و 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 3 گیگابایت اینترنت همراه، با پرداخت 35 هزار تومان از بسته سه ماهه با تخصیص ماهیانه 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 6 گیگابایت اینترنت همراه سه ماهه و با پرداخت 54 هزار تومان از بسته ای سه ماهه با تخصیص ماهیانه شامل 3000 دقیقه مکالمه و پیامک داخل شبکه، 300 دقیقه مکالمه و پیامک خارج شبکه و 12 گیگ اینترنت همراه برخوردار شوند.

تعرفه پایه هر دقیقه مکالمه سیم کارت های شاتل موبایل برای تماس های داخل شبکه در حال حاضر 555 ریال و برای تماس های خارج شبکه 888 ریال می باشد. تعرفه پایه ارسال هر پیامک از سیم کارت های شاتل موبایل برای هر پیامک با نوشتار فارسی 100 و برای پیامک با نوشتار لاتین 212 ریال می باشد.

گفتنی است این بسته‌های افزایشی از کلیه کانال‌های فروش شاتل موبایل نظیر وب سایت، سیستم کنترل حساب اینترنتی، اپلیکیشن شاتل موبایل من، کدهای دستوری #7* و #789* و نمایندگی‌های شاتل موبایل، قابل مشاهده و خریداری هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.