FAQs

در صورت وجود مشکل در استفاده از سیم‌کارت مشترک باید با کدام واحد در تماس بود؟

Date

پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی باید با پشتیبانی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل پیگیری شود. برای تماس با این واحد می‌توان با شماره 09981000000 (داخلی2) و یا 91000000 (داخلی 4) تماس گرفت.

آیا امکان انتخاب شماره موبایل دلخواه خود را دارم؟

Date

هنگام تحویل سرویس FMC در صورت درخواست مشترک انتخاب شماره از لیست شماره­‌های موجود امکان پذیر است. همچنین در آینده این امکان فراهم خواهد بود که مشترک در بخش فروش آنلاین شماره دلخواه خود را انتخاب نماید.

میزان ترافیک مصرفی سرویس FMC از چه طریقی قابل مشاهده است؟

Date

به منظور مدیریت بهتر حساب‌های کاربری، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که برای انجام تمامی درخواست­های مربوط به سیم‌کارت (همچون بررسی میزان ترافیک مصرفی، خرید ترافیک، خرید شارژ برای سیم کارت و سایر تنظیمات) به پنل کاربری شاتل موبایل و در خصوص درخواست های مربوط به سرویس ADSL2+ (همچون مشاهده میزان ترافیک باقیمانده، … ادامه

آیا سیم کارتی که در این سرویس ارایه می‌شود، از نوع سیم‌کارت Data است؟

Date

خیر، این سیم‌کارت از نوع پیش‌­پرداخت بوده و دارای بسته­‌های مکالمه، پیامک و اینترنت است. همچنین می­توان علاوه بر استفاده از سیم­کارت بر روی دانگل، از سایر تجهیزات، همچون گوشی موبایل، مودم­های 3G/4G و مودم­های مای­فای نیز استفاده کرد.

سرویس FMC چیست؟

Date

سرویس‌های خانواده FMC، سرویس‌هایی ترکیبی از خدمات ثابت و سیار گروه شرکت های شاتل هستند که با هدف برآورده کردن کلیه نیازهای ارتباطی افراد به آنها پیشنهاد می‌شود. مشتریان بالقوه شاتل برای بهره مندی از خدماتی از قبیل اینترنت ثابت و سیار، ارسال و دریافت پیامک و انجام مکالمه می‌توانند از سرویس‌های خانواده FMC گروه … ادامه