آیا در صورت انجام تراکنش مشترک از لیست مشمولین سلب امتیاز خارج می گردد؟ 1398/05/15 با انجام هر تراکنش از طرف مشترک، مهلت و بازه زمانی مجددا برای مشترک لحاظ و آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع بازه سه ماهه مذکور، خواهد گردید.
در صورتیکه مشترک دارای اعتبار ریالی باشد نیز مشمول پروسه سلب امتیاز می گردد؟ 1398/05/15 در صورت وجود مانده اعتبار در حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری، پس از گذشت یک دوره سه ماهه و نداشتن تراکنش، ضمن اطلاع رسانی لازم به مشترک مبلغی معادل حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی را از اعتبار مشترک کسر نموده و پس از آن در صورت ادامه روند نداشتن … ادامه
در چه بازه زمانی سیم کارت مشمول پروسه سلب امتیاز می شود؟ 1398/05/15 در صورتیکه مشترک هیچ گونه فعالیتی در طول یه بازه سه ماه (به جز تراکنش های رایگان) نداشته باشد شاتل موبایل می تواند با انجام اطلاع رسانی لازم نسبت به سلب امتیاز اقدام نماید.منظور از فعالیت « تماس ورودی، تماس خروجی،پیامک خروجی، پیامک ورودی(بجز تبلیغات و پیامک های شاتل موبایل)، خرید شارژ و بسته، انتقال … ادامه
کدام مناطق تحت پوشش شبکه 4G هستند؟ 1398/03/20 توسعه پرشتاب شبکه 4G/LTE شاتل موبایل در حال انجام است و به زودی شهرها و مناطق بیشتری تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت. نقشه مناطق تحت پوشش شبکه 4G/LTE نیز بزودی در صفحه مناطق تحت پوشش در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما برای مشاهده اسامی شهرهایی که تاکنون شبکه 4G/LTE شاتل موبایل در … ادامه
شاتل موبایل برای مشترکین سرویس ADSL شاتل چه خدمات ویژهای دارد؟ 1398/03/20 شاتل موبایل در قالب کمپین های دوره ای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژه ای جهت خرید سیم کارت و فعالسازی بسته های اینترنت پیشنهاد می دهد. جهت اطلاع از جزئیات شرایط ویژه به وب سایت شاتل موبایل مراجعه بفرمایید و اطمینان داشته باشید که اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به سایت شاتل موبایل … ادامه
در صورت خرید بسته اینترنت شاتل موبایل جدید آیا تخصیص ماهانه سرویس FMC متوقف خواهد شد؟ 1398/03/19 خیر در بسته های اینترنت شاتل موبایل مفهوم تغییر سرویس وجود ندارد و مشترکین قادرخواهند بود که به طور همزمان نسبت به خرید چند بسته اینترنت اقدام نمایند . با این توضیح چنانچه طرح FMC فعال دارید و حجم ماهانه تخصیص داده شده به شما در حال اتمام است میتوانید بسته اینترنت روزانه ، هفتگی و… … ادامه
در صورت اتمام ترافیک اینترنت موبایل بسته FMC چه اقدامی باید انجام شود؟ 1398/03/19 در سرویس FMC در ابتدای هر ماه از زمان فعالسازی طرح (ماه در نیمه اول سال 31روز، نیمه دوم سال 30 روز و اسفندماه 29 روز در نظر گرفته میشود) 500 مگابایت ترافیک اینترنت، 5000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 پیامک درون شبکه به مشترکین تخصیص داده میشود اما مشترکین FMC میتوانند با شماره … ادامه
در صورت تمایل به استفاده از سیمکارت به عنوان پشتیبان سرویس FMC چه تجهیزاتی لازم است؟ 1398/03/19 دانگل با قابلیت پشتیبانی 3G/4G/LTE سیمکارت فیزیکی شاتل موبایل مودم ADSL با قابلیت پشتیبانی از دانگل USB نکته: امکان اتصال دانگل به صورت مستقیم به کامپیوتر نیز وجود دارد.
برای دریافت سرویس FMC، چه مدارکی نیاز است؟ 1398/03/19 تکمیل تفاهم نامه DSL تکمیل تعهدنامه سرویس FMC تکمیل قرارداد شاتل موبایل تصویر یا کپی کارت ملی صاحب قرارداد (حضور صاحب قرارداد الزامی است)
آیا سیمکارتی که توسط پیک به مشترک تحویل میشود، قابل استفاده است؟ 1398/03/19 خیر. پوکه سیمکارت تحویل شده به مشترک در این وضعیت دارای شماره نیست. شماره هنگام تحویل سرویس ADSL2+، به طور همزمان روی سیمکارت فعال میشود.