چگونه میتوان از وضعیت ترابرد اطلاع پیدا کرد؟ 1400/09/15 مشترک در هر زمانی از مراحل ترابرد میتواند با ارائه کد رهگیری پورتال اپراتور مقصد، دفاتر خدمات مشترکین و یا مرکز تماس آن اپراتور از وضعیت ترابرد شماره خود مطلع شود.
چگونه میتوان درخواست ترابرد را لغو کرد؟ 1400/09/15 امکان انصراف از درخواست ترابرد تا پیش از اعلام آمادگی اپراتور مقصد برای فعالسازی وجود دارد. برای این منظور میتوان با استفاده از کد رهگیری، در پورتال اپراتور مقصد و یا دفاتر خدمات آن اپراتور اقدام کرد.
آیا برگشتن به اپراتور پایه مستلزم سپری شدن مدت زمان مشخصشدهای است؟ 1400/09/15 خیر. مشترک میتواند در هر زمانی برای بازگشت به اپراتور پایه اقدام کند.
روند بازگشت به اپراتور پایه چگونه است؟ 1400/09/15 با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگیهای اپراتور پایه.
در صورت وجود مشکل و یا شکایت از فرایند ترابرد باید چکار کرد؟ 1400/09/15 در این صورت وجود مشکل میتوان از طریق مرکز تماس مشتریان، دفاتر خدمات مشتریان و یا نمایندگیهای اپراتور مبدأ اقدام کرد. در صورت برطرف نشدن مشکل یا نیاز به شکایت، میتوان با سامانه شکایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (۱۹۵) تماس گرفت.
هزینه انجام ترابرد چقدر است؟ 1400/09/14 ترابرد به شاتل موبایل رایگان است و صرفاً هزینه بسته آغازین از مشترک دریافت میشود.
چه مشترکینی نمیتوانند ترابرد کنند؟ 1400/09/14 • مشترکینی که کمتر از سه ماه از تاریخ فعالسازی سیمکارت آنها گذشته است • مشترکینی که سیمکارت آنها به دلایل حقوقی و یا نقص مدارک مسدود است
کدام مناطق تحت پوشش شبکه هوشمند شاتل موبایل هستند؟ 1399/02/05 شبکه هوشمند شاتل موبایل شبکه ای سراسری است که با اتصال به این شبکه، گستردهترین و بهینهترین پوشش3G و 4G تلفن همراه را در کشور تجربه خواهید کرد.
آیا این فنآوری فقط مختص سیمکارتهای روی گوشی است یا برای دستگاههای دیگر نیز (مانند مودم) قابل استفاده است؟ 1399/02/04 فناوری هوشمند شاتل موبایل بر روی کلیه سیمکارتهای این اپراتور اعمال میشود، لذا با قرار دادن سیمکارت در هر نوع دستگاه (مانند مودم) و انجام تنظیمات مربوط به هوشمندسازی سیمکارت شاتل موبایل با کیفیتترین پوشش سیگنالی در هر نقطه از کشور برای شما فراهم خواهد شد.