آیا هزینه و تعرفههای سیم کارت هوشمند متفاوت است؟ 1399/02/03 خیر- تعرفه خدمات پایه مشابه قبل و همچنان یکی از مقرونبهصرفهترین تعرفههای کشور است و شما با هزینهای مشابه قبل از پوشش شبکه چندین اپراتور داخلی و بهترین کیفیت از سرعت و پوشش 4G کشور بهره خواهید برد.
آیا برای دسترسی به سیم کارت هوشمند شاتل موبایل نیاز به دریافت سیمکارت جدید است؟ 1399/02/03 خیر، برای هوشمند کردن سیم کارت شاتل موبایل، نیازی به تغییر سیمکارت ندارید و لازم است ابتدا به روش های زیر از اتوماتیک بودن تنظیمات شبکه «شاتل موبایل» در تلفن همراهتان مطمئن شوید: – گوشیهای آیفون Setting> Cellular> Network selection> Automatic – گوشیهای اندرویدی Setting> Mobile network> Carrier> Choose automatically سپس گزینه Data Roaming را … ادامه
از کجا بفهمیم سیمکارتمان در وضعیت هوشمند است؟ 1399/02/02 در صورتی نام شبکه شاتل موبایل به عنوان سرویس دهنده خدمات روی تلفن همراهتان به smart SHATELmobile تغییر کند، سیم کارت شما به شبکه هوشمند متصل شده است.
آیا برای استفاده از این فنآوری باید بستههای متفاوتی(مخصوصی) خریداری کرد؟ 1399/02/01 خیر- صرفا نیاز است تنظیمات لازم برای هوشمندسازی شبکه سیمکارت شاتل موبایل بر روی گوشی تلفن همراهتان انجام شود تا در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین و بهینهترین پوشش شبکه متصل شوید.
شبکه هوشمند شاتل موبایل چیست؟ 1399/02/01 شبکه هوشمند شاتل موبایل فناوری جدیدی است که برای اولین بار در ایران راهاندازی شده و به سیمکارتهای شاتل موبایل امکان بهرهگیری از شبکه چندین اپراتور داخلی را میدهد. شما با فعالسازی شبکه هوشمند، در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین شبکه و قویترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل میشوید و … ادامه
نحوه ی غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته ها 1399/01/01 برای غیرفعال کردن تمدید خودکار، لطفاً با شماره 09981000000 تماس بگیرید.
امکان شارژ سیمکارت شاتل موبایل از چه روشهایی وجود دارد؟ 1398/07/02 مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من خرید شارژ به صورت مستقیم خرید بستههای اینترنتی از وبسایت شاتل موبایل خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن My Shatel Mobile خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن echarge خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن 780 خرید شارژ و بسته های اینترنت … ادامه
آیا در صورت انجام تراکنش مشترک از لیست مشمولین سلب امتیاز خارج می گردد؟ 1398/05/15 با انجام هر تراکنش از طرف مشترک، مهلت و بازه زمانی مجددا برای مشترک لحاظ و آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع بازه سه ماهه مذکور، خواهد گردید.
در صورتیکه مشترک دارای اعتبار ریالی باشد نیز مشمول پروسه سلب امتیاز می گردد؟ 1398/05/15 در صورت وجود مانده اعتبار در حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری، پس از گذشت یک دوره سه ماهه و نداشتن تراکنش، ضمن اطلاع رسانی لازم به مشترک مبلغی معادل حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی را از اعتبار مشترک کسر نموده و پس از آن در صورت ادامه روند نداشتن … ادامه
در چه بازه زمانی سیم کارت مشمول پروسه سلب امتیاز می شود؟ 1398/05/15 در صورتیکه مشترک هیچ گونه فعالیتی در طول یه بازه سه ماه (به جز تراکنش های رایگان) نداشته باشد شاتل موبایل می تواند با انجام اطلاع رسانی لازم نسبت به سلب امتیاز اقدام نماید.منظور از فعالیت « تماس ورودی، تماس خروجی،پیامک خروجی، پیامک ورودی(بجز تبلیغات و پیامک های شاتل موبایل)، خرید شارژ و بسته، انتقال … ادامه