میزان پوشش و سطح گستردگی سرویس APN شاتل موبایل در کشور چقدر است؟ 1403/02/05 سیمکارت های شاتل موبایل، با بهره مندی از فناوری نوآورانه سیمکارت هوشمند، قابلیت اتصال به شبکه رادیویی هر سه اپراتور تلفن همراه در سراسر ایران را برای کاربران خود فراهم آورده است.
تجمیع دیتا در نقطه مرکزی مشتری بر چه بستری است؟ 1403/02/05 برای تجمیع دیتا در نقطه مرکزی، می توان از زیرساخت رادیو در صورت پوشش دهی و یا بنا به درخواست مشتری، از مودم و سیم کارت استفاده کرد.
هزینههای سرویس APN شامل چه مواردی است؟ 1403/02/05 این هزینه ها شامل هزینه راه اندازی ونگهداری شبکه APN ، سیمکارت ، آبونمان سرویس، IP Private و بسته دیتا ( ترافیک ) است.
سیمکارت سازمانی چیست؟ 1403/02/05 سیمکارت سازمانی با ارائه امکانات و خدمات اختصاصی، به سازمانهای بزرگ با ارتباطات گسترده این امکان را میدهد تا ارتباطات داخلی و خارجی خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند و درعینحال از مزایای کاهش هزینههای ارتباطی نیز بهرهمند شوند. این راهکار به سازمانها این امکان را میدهد تا در تسهیل ارتباطات، افزایش بهرهوری … ادامه
شرایط و مدارک لازم برای دریافت سیمکارت و محصولات سازمانی چیست؟ 1403/02/05 برای دریافت سیمکارت سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند: تصویر آگهی تأسیس در روزنامهی رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت کد اقتصادی و شناسهی ملی آدرس و کدپستی سازمان نامهی رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت اصل معرفینامهی فرد مراجعهکننده بهعنوان نمایندهی تامالاختیار … ادامه
در هنگام خرید سیمکارت های سازمانی، امکان انتخاب شماره وجود دارد؟ 1403/02/05 این امکان وجود دارد و درصورت نیاز متقاضی به شماره خاص و یا سریالی میتواند درخواست خود را به grp-shm-b2b@shatel.ir ارسال نمایید.
آیا امکان تبدیل سیمکارتهای شخصی به سیمکارتهای سازمانی و بالعکس وجود دارد؟ 1403/02/05 بله، امکان تبدیل سیمکارتهای شخصی به سیمکارتهای سازمانی و بالعکس وجود دارد.
نحوه درخواست سیمکارت یا محصولات سازمانی چگونه است؟ 1403/02/05 برای خرید سیمکارت، مشتریان سازمانی فقط از طرق زیر میتوانند اقدام کنند: ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی grp-shm-b2b@shatel.ir تکمیل کردن فرم درخواست در وبسایت سازمانی شاتل موبایل به آدرس : b2b.shatelmobile.ir
آیا امکان مدیریت سیمکارتها از طریق یک پنل متمرکز وجود دارد؟ 1403/02/05 امکان مدیریت سیمکارتها از طریق پنل “مدیریت حساب اینترنتی مشترکین سازمانی” به آدرس business.shatelmobile.ir وجود دارد.
نحوه پرداخت و مدیریت سیمکارت سازمانی چگونه است؟ 1403/02/05 نحوه پرداخت سیمکارتهای سازمانی با استفاده از سامانه مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل میباشد، مدیران کسبوکارها میتوانند بهصورت کامل، مواردی چون کنترل میزان مصرف بستههای سیمکارتهای سازمانی و جزئیات دریافت و پرداخت صورتحسابها را مدیریت کنند. همچنین امکان پیگیری صورتحسابها، کنترل مصرف داده و مدیریت بستهها از طریق این سامانه وجود دارد.