FAQs

نحوه درخواست سیمکارت یا محصولات سازمانی چگونه است؟

Date

برای خرید سیم‌­کارت، مشتریان سازمانی فقط از طرق زیر می­‌توانند اقدام کنند: ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی grp-shm-b2b@shatel.ir تکمیل کردن فرم درخواست در وب‌سایت سازمانی شاتل موبایل به آدرس : b2b.shatelmobile.ir

نحوه پرداخت و مدیریت سیم‌کارت سازمانی چگونه است؟

Date

نحوه پرداخت سیم‌کارت‌های سازمانی با استفاده از سامانه مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل می‌باشد، مدیران کسب‌وکار‌ها می‌توانند به‌صورت کامل، مواردی چون کنترل میزان مصرف بسته‌های سیم‌کارت‌های سازمانی و جزئیات دریافت و پرداخت صورت‌حساب‌ها را مدیریت کنند. همچنین امکان پیگیری صورت‌حساب‌ها، کنترل مصرف داده و مدیریت بسته‌ها از طریق این سامانه وجود دارد.

نحوه فعالسازی بسته های اشتراکی به چه صورت است؟

Date

در ابتدا مشترک درخواست رسمی خود را از طریق وبسایت https://b2b.shatelmobile.ir، منوی “فروشگاه سازمانی” اعلام می کند و پس از پرداخت پیش فاکتور، فعال‌سازی بسته‌های اشتراکی توسط کارشناسان شاتل موبایل صورت می‌پذیرد.

سرویس پیامک انبوه شاتل موبایل برای چه سازمان هایی قابل استفاده میباشد؟

Date

تمامی سازمان ها و کسب و کارها میتوانند از پنل سرویس پیامک انبوه شاتل موبایل استفاده کنند که در اینجا به برخی از این کسب و کارها اشاره می شود: بانک ها و موسسات اعتباری کلیه کسب و کارهای دارای باشگاه مشتریان مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس آژانس هواپیمایی حمل و نقل مراکز تجاری، … ادامه