در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیمکارت و مودم چگونه به دستم میرسد؟ 1397/07/02 A در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیمکارت و مودم چگونه به دستم میرسد؟ توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیمکارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا در صورت همراه نداشتن مدارک اصلی و کپی آن در زمان تحویل، از ارائه سیمکارت به خریدار خودداری و در زمان دیگری به ایشان مراجعه خواهد شد. در صورتی که در زمان مراجعه مامور پست موفق به دریافت بسته نشوید، میتوانید کد رهگیری مرسوله خود را از مرکز تماس شاتل موبایل دریافت کنید. سپس با استعلام کد رهگیری از سایت پست، به شعبه اعلام شده مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، مرسوله را دریافت کنید.