FAQs > سیم کارت هوشمند با خدمات پیش پرداخت (اعتباری)

آیا این فن‌آوری فقط مختص سیم‌کارت‌های روی گوشی است یا برای دستگاه‌های دیگر نیز (مانند مودم) قابل استفاده است؟

Date

فناوری هوشمند شاتل موبایل بر روی کلیه سیم‌کارت‌های این اپراتور اعمال می‌شود، لذا با قرار دادن سیم‌کارت در هر نوع دستگاه (مانند مودم) و انجام تنظیمات مربوط به هوشمندسازی سیم‌کارت شاتل موبایل با کیفیت‌ترین پوشش سیگنالی در هر نقطه از کشور برای شما فراهم خواهد شد.

آیا هزینه و تعرفه‌های سیم‌ کارت هوشمند متفاوت است؟

Date

خیر- تعرفه خدمات پایه مشابه قبل و همچنان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های کشور است و شما با هزینه‌ای مشابه قبل از پوشش شبکه چندین اپراتور داخلی و بهترین کیفیت از سرعت و پوشش 4G کشور بهره خواهید برد.

آیا برای دسترسی به سیم ‌کارت هوشمند شاتل موبایل نیاز به دریافت سیم‌کارت جدید است؟

Date

خیر، برای هوشمند کردن سیم ‌کارت شاتل موبایل، نیازی به تغییر سیم‌کارت ندارید و لازم است ابتدا به روش های زیر از اتوماتیک بودن تنظیمات شبکه «شاتل موبایل» در تلفن همراهتان مطمئن شوید: – گوشی‌های آیفون Setting> Cellular> Network selection> Automatic – گوشی‌های اندرویدی Setting> Mobile network> Carrier> Choose automatically سپس گزینه Data Roaming را … ادامه

آیا برای استفاده از این فن‌آوری باید بسته‌های متفاوتی(مخصوصی) خریداری کرد؟

Date

خیر- صرفا نیاز است تنظیمات لازم برای هوشمندسازی شبکه سیم‌کارت شاتل موبایل بر روی گوشی تلفن همراهتان انجام شود تا در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه متصل شوید.

شبکه هوشمند شاتل موبایل چیست؟

Date

شبکه هوشمند شاتل موبایل فناوری جدیدی است که برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شده و به سیم‌کارت‌های شاتل موبایل امکان بهره‌گیری از شبکه چندین اپراتور داخلی را می‌دهد. شما با فعال‌سازی شبکه هوشمند، در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی خود متصل می‌شوید و … ادامه

امکان شارژ سیم‌کارت شاتل موبایل از چه روش‌هایی وجود دارد؟

Date

مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من خرید شارژ به صورت مستقیم خرید بسته‌های اینترنتی از وبسایت شاتل موبایل خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن My Shatel Mobile خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن echarge خرید شارژ و بسته های اینترنت از اپلیکیشن 780 خرید شارژ و بسته های اینترنت … ادامه

در صورتیکه مشترک دارای اعتبار ریالی باشد نیز مشمول پروسه سلب امتیاز می گردد؟

Date

در صورت وجود مانده اعتبار در حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری، پس از گذشت یک دوره سه ماهه و نداشتن تراکنش، ضمن اطلاع رسانی لازم به مشترک مبلغی معادل حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی را از اعتبار مشترک کسر نموده و پس از آن در صورت ادامه روند نداشتن … ادامه