در سرویس FMC در ابتدای هر ماه از زمان فعالسازی طرح (ماه در نیمه اول سال 31روز، نیمه دوم سال 30 روز و اسفندماه 29 روز در نظر گرفته میشود) 500 مگابایت ترافیک اینترنت، 5000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 پیامک درون شبکه به مشترکین تخصیص داده میشود اما مشترکین FMC میتوانند با شماره گیری #7* از خط شاتل موبایلی شان و یا مراجعه به https://my.shatelmobile.ir نسبت به خرید بسته های دیتای مورد نیاز خود اقدام نمایند و توجه داشته باشند که در صورت عدم خرید بسته جدید و وجود اعتبار ریالی در حساب مشترک ، هزینه های اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.
در صورت اتمام ترافیک اینترنت موبایل بسته FMC چه اقدامی باید انجام شود؟
