در صورت خرید بسته اینترنت شاتل موبایل جدید آیا تخصیص ماهانه سرویس FMC متوقف خواهد شد؟ 1398/03/19 خیر در بسته های اینترنت شاتل موبایل مفهوم تغییر سرویس وجود ندارد و مشترکین قادرخواهند بود که به طور همزمان نسبت به خرید چند بسته اینترنت اقدام نمایند . با این توضیح چنانچه طرح FMC فعال دارید و حجم ماهانه تخصیص داده شده به شما در حال اتمام است میتوانید بسته اینترنت روزانه ، هفتگی و… … ادامه
در صورت اتمام ترافیک اینترنت موبایل بسته FMC چه اقدامی باید انجام شود؟ 1398/03/19 در سرویس FMC در ابتدای هر ماه از زمان فعالسازی طرح (ماه در نیمه اول سال 31روز، نیمه دوم سال 30 روز و اسفندماه 29 روز در نظر گرفته میشود) 500 مگابایت ترافیک اینترنت، 5000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 پیامک درون شبکه به مشترکین تخصیص داده میشود اما مشترکین FMC میتوانند با شماره … ادامه
در صورت تمایل به استفاده از سیمکارت به عنوان پشتیبان سرویس FMC چه تجهیزاتی لازم است؟ 1398/03/19 دانگل با قابلیت پشتیبانی 3G/4G/LTE سیمکارت فیزیکی شاتل موبایل مودم ADSL با قابلیت پشتیبانی از دانگل USB نکته: امکان اتصال دانگل به صورت مستقیم به کامپیوتر نیز وجود دارد.
برای دریافت سرویس FMC، چه مدارکی نیاز است؟ 1398/03/19 تکمیل تفاهم نامه DSL تکمیل تعهدنامه سرویس FMC تکمیل قرارداد شاتل موبایل تصویر یا کپی کارت ملی صاحب قرارداد (حضور صاحب قرارداد الزامی است)
آیا سیمکارتی که توسط پیک به مشترک تحویل میشود، قابل استفاده است؟ 1398/03/19 خیر. پوکه سیمکارت تحویل شده به مشترک در این وضعیت دارای شماره نیست. شماره هنگام تحویل سرویس ADSL2+، به طور همزمان روی سیمکارت فعال میشود.
در صورت وجود مشکل در استفاده از سیمکارت مشترک باید با کدام واحد در تماس بود؟ 1398/03/19 پس از فعالسازی سیمکارت در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی باید با پشتیبانی سیمکارتهای شاتل موبایل پیگیری شود. برای تماس با این واحد میتوان با شماره 09981000000 (داخلی2) و یا 91000000 (داخلی 4) تماس گرفت.
آیا ترافیک اضافه خریداری شده برای سرویس ADSL2+ با ریست شدن ترافیک در پایان دوره ماهانه مشترک از بین میرود؟ 1398/03/19 خیر. ترافیک مازاد (اعم از ترافیک هدیه، ترافیک خریداری شده و غیره) با ریست شدن دوره تغییری ندارد و به دوره بعد منتقل میشود.
شارژ مجدد ترافیک ADSL2+ و سیم کارت به چه صورت است؟ 1398/03/19 این دو سرویس به صورت همزمان Reset شده و سپس ترافیک دوره جدید روی آن اعمال میشود.
آیا امکان انتخاب شماره موبایل دلخواه خود را دارم؟ 1398/03/19 هنگام تحویل سرویس FMC در صورت درخواست مشترک انتخاب شماره از لیست شمارههای موجود امکان پذیر است. همچنین در آینده این امکان فراهم خواهد بود که مشترک در بخش فروش آنلاین شماره دلخواه خود را انتخاب نماید.
آیا نصب سیمکارت در دانگل توسط تیم نصب شاتل/نماینده انجام شود؟ 1398/03/19 در صورتی که دانگل از شرکت شاتل تهیه شده باشد، نصب توسط تیم نصب/نماینده شاتل انجام میشود در غیر اینصورت راهنمایی کلی برای نصب دانگل انجام خواهد شد.