FAQs > خدمات همگرای ثابت و بی سیم (FMC)

در صورت خرید بسته اینترنت شاتل موبایل جدید آیا تخصیص ماهانه سرویس FMC متوقف خواهد شد؟

Date

خیر در بسته های اینترنت شاتل موبایل مفهوم تغییر سرویس وجود ندارد و مشترکین قادرخواهند بود که به طور همزمان نسبت به خرید چند بسته  اینترنت اقدام نمایند . با این توضیح چنانچه طرح FMC  فعال دارید و حجم ماهانه تخصیص داده شده به شما  در حال اتمام است  می‌توانید بسته اینترنت روزانه ، هفتگی  و… … ادامه

در صورت اتمام ترافیک اینترنت موبایل بسته FMC چه اقدامی باید انجام شود؟

Date

در سرویس FMC در ابتدای هر ماه از زمان فعالسازی طرح (ماه در نیمه اول سال 31روز، نیمه دوم سال 30 روز و اسفندماه 29 روز در نظر گرفته می‌شود) 500 مگابایت ترافیک اینترنت، 5000 دقیقه مکالمه درون شبکه و 5000 پیامک درون شبکه  به مشترکین تخصیص داده می‌شود اما مشترکین FMC  می‌توانند با شماره … ادامه

در صورت وجود مشکل در استفاده از سیم‌کارت مشترک باید با کدام واحد در تماس بود؟

Date

پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی باید با پشتیبانی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل پیگیری شود. برای تماس با این واحد می‌توان با شماره 09981000000 (داخلی2) و یا 91000000 (داخلی 4) تماس گرفت.

آیا امکان انتخاب شماره موبایل دلخواه خود را دارم؟

Date

هنگام تحویل سرویس FMC در صورت درخواست مشترک انتخاب شماره از لیست شماره­‌های موجود امکان پذیر است. همچنین در آینده این امکان فراهم خواهد بود که مشترک در بخش فروش آنلاین شماره دلخواه خود را انتخاب نماید.