FAQs > خدمات همگرای ثابت و بی سیم (FMC)

میزان ترافیک مصرفی سرویس FMC از چه طریقی قابل مشاهده است؟

Date

به منظور مدیریت بهتر حساب‌های کاربری، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که برای انجام تمامی درخواست­های مربوط به سیم‌کارت (همچون بررسی میزان ترافیک مصرفی، خرید ترافیک، خرید شارژ برای سیم کارت و سایر تنظیمات) به پنل کاربری شاتل موبایل و در خصوص درخواست های مربوط به سرویس ADSL2+ (همچون مشاهده میزان ترافیک باقیمانده، … ادامه

آیا سیم کارتی که در این سرویس ارایه می‌شود، از نوع سیم‌کارت Data است؟

Date

خیر، این سیم‌کارت از نوع پیش‌­پرداخت بوده و دارای بسته­‌های مکالمه، پیامک و اینترنت است. همچنین می­توان علاوه بر استفاده از سیم­کارت بر روی دانگل، از سایر تجهیزات، همچون گوشی موبایل، مودم­های 3G/4G و مودم­های مای­فای نیز استفاده کرد.

سرویس FMC چیست؟

Date

سرویس‌های خانواده FMC، سرویس‌هایی ترکیبی از خدمات ثابت و سیار گروه شرکت های شاتل هستند که با هدف برآورده کردن کلیه نیازهای ارتباطی افراد به آنها پیشنهاد می‌شود. مشتریان بالقوه شاتل برای بهره مندی از خدماتی از قبیل اینترنت ثابت و سیار، ارسال و دریافت پیامک و انجام مکالمه می‌توانند از سرویس‌های خانواده FMC گروه … ادامه

شاتل موبایل برای مشترکین سرویسهای اینترنت پرسرعت شاتل چه خدمات ویژه‌ای دارد؟

Date

شاتل موبایل در قالب کمپین‌های دوره‌ای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژهای برای خرید سیم‌کارت و فعال‌سازی بسته‌های اینترنت پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاع از جزییات شرایط ویژه می‌توانید به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه فرمایید. اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به وب‌سایت شاتل موبایل و پی‌گیری جشنواره‌های شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی شاتل پیشنهادهای ویژهای … ادامه