ترابرد چیست؟ 1400/09/15 ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، به مشترکین تلفن همراه این امکان را میدهد تا بتوانند بدون تغییر شماره تلفن خود، اپراتور خود را تغییر داده و از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند. پس از ترابرد، مشرک در واقع، از مشترکین اپراتور جدید محسوب شده و امکان استفاده از تمام امکانات آن را خواهد داشت. … ادامه
اپراتور پایه، فرستنده یا مبدأ کدام است؟ 1400/09/15 اپراتوری که مشترک سیمکارت خود را از آن خریداری کرده و مشخصات وی به عنوان مالک سیمکارت در آن اپراتور ثبت شده است.
اپراتور مقصد یا جدید کدام است؟ 1400/09/15 اپراتوری که مشترک قصد استفاده ازخدمات آن را بدون تغییر شماره خود دارد.
برای ترابرد به شاتل موبایل چه راههایی وجود دارد؟ 1400/09/15 شما میتوانید از طریق سه روش زیر درخواست خود را برای ترابرد به شاتل موبایل ثبت کنید: • ارسال درخواست آنلاین: با مراجعه به صفحه ترابرد در وبسایت شاتل موبایل و تکمیل فرم ترابرد • مراجعه حضوری: ثبت درخواست با مراجعه به نمایندگیها و مراکز خدمات شاتل موبایل در سراسر ایران • درخواست تلفنی: ثبت … ادامه
امکان ترابرد چند بار در سال وجود دارد؟ 1400/09/15 ترابرد برای هر شماره تلفن همراه فقط دو بار در سال ممکن است. در نظر داشته باشید که بازگشت به اپراتور پایه، ترابرد محسوب نمی شود. امکان اولین ترابرد فقط پس از ۳ ماه از زمان فعالسازی سیمکارت در اپراتور پایه وجود دارد، اما برای ترابردهای بعدی محدودیت زمانی وجود ندارد.
در صورت ترابرد آیا شماره از مالکیت صاحب آن خارج میشود؟ 1400/09/15 خیر، ولی در صورتی که مشترک به مدت ۶ ماه در شبکه اپراتور مقصد غیرفعال باشد، اپراتور مبدأ حق سلب امتیاز مشترک و واگذاری شماره را خواهد داشت.
تغییر مالکیت سیمکارت ترابرد شده چگونه است؟ 1400/09/15 برای تغییر مالکیت لازم است شماره ترابرد شده به اپراتور پایه برگردد.
ترابرد سیمکارت اعتباری و دائمی چگونه است؟ 1400/09/15 نوع سیمکارت اعتباری یا دائمی، پس از ترابرد نیز به شکل پیش از ترابرد باقی خواهد ماند، اما از آنجا که فعلاً سیمکارت دائمی در شاتل موبایل ارائه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دائمی به شاتل موبایل وجود ندارد.
آیا امکان ترابرد سیمکارت دیتا به شاتل موبایل وجود دارد؟ 1400/09/15 از آنجایی که سیمکارت دیتا فعلاً در شاتل موبایل عرضه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دیتا به شاتل موبایل وجود ندارد.
در صورت وجود اعتبار ریالی یا بسته فعال بر روی سیمکارت فعلی، آیا امکان استفاده از آن پس از ترابرد نیز وجود دارد؟ 1400/09/15 خیر. در صورت انجام ترابرد، اعتبار ریالی، بستههای فعال و سایر خدمات فعال بر روی سیمکارت اپراتور مبدأ از بین خواهد رفت. پس از ترابرد مشترک میتواند از خدمات اپراتور مقصد استفاده کند.