FAQs > سوالات متداول ترابرد

ترابرد چیست؟

Date

ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، به مشترکین تلفن همراه این امکان را می­دهد تا بتوانند بدون تغییر شماره تلفن خود، اپراتور خود را تغییر داده و از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند. پس از ترابرد، مشرک در واقع، از مشترکین اپراتور جدید محسوب شده و امکان استفاده از تمام امکانات آن را خواهد داشت. … ادامه

برای ترابرد به شاتل موبایل چه راه‌هایی وجود دارد؟

Date

شما می‌توانید از طریق سه روش زیر درخواست خود را برای ترابرد به شاتل موبایل ثبت کنید: • ارسال درخواست آنلاین: با مراجعه به صفحه ترابرد در وب‌سایت شاتل موبایل و تکمیل فرم ترابرد • مراجعه حضوری: ثبت درخواست با مراجعه به نمایندگی‌ها و مراکز خدمات شاتل موبایل در سراسر ایران • درخواست تلفنی: ثبت … ادامه

امکان ترابرد چند بار در سال وجود دارد؟

Date

ترابرد برای هر شماره تلفن همراه فقط دو بار در سال ممکن است. در نظر داشته باشید که بازگشت به اپراتور پایه، ترابرد محسوب نمی شود. امکان اولین ترابرد فقط پس از ۳ ماه از زمان فعال‌سازی سیم‌کارت در اپراتور پایه وجود دارد، اما برای ترابردهای بعدی محدودیت زمانی وجود ندارد.

ترابرد سیم‌کارت اعتباری و دائمی چگونه است؟

Date

نوع سیم‌کارت اعتباری یا دائمی، پس از ترابرد نیز به شکل پیش از ترابرد باقی خواهد ماند، اما از آنجا که فعلاً سیم‌کارت دائمی در شاتل موبایل ارائه نمی‌شود، امکان ترابرد سیم‌کارت دائمی به شاتل موبایل وجود ندارد.

در صورت وجود اعتبار ریالی یا بسته فعال بر روی سیم‌کارت فعلی، آیا امکان استفاده از آن پس از ترابرد نیز وجود دارد؟

Date

خیر. در صورت انجام ترابرد، اعتبار ریالی، بسته‌های فعال و سایر خدمات فعال بر روی سیم‌کارت اپراتور مبدأ از بین خواهد رفت. پس از ترابرد مشترک می‌تواند از خدمات اپراتور مقصد استفاده کند.