پس از ترابرد هزینه استفاده از خدمات سیمکارت به چه صورت محاسبه میشود؟ 1400/09/15 پس از ترابرد کلیه هزینههای استفاده از سیمکارت جدید مطابق با تعرفههای شاتل موبایل خواهد بود.
در صورت انجام ترابرد آیا نیاز به تعویض سیمکارت وجود دارد؟ 1400/09/15 بله. با انجام ترابرد سیمکارت قبلی غیرفعال شده و سیمکارت جدید از طرف اپراتور مقصد صادر و برای مشترک ارسال خواهد شد.
چه زمانی میتوانم از سیمکارت جدید استفاده کنم؟ 1400/09/15 پس از دریافت پیامک از سوی اپراتور مبدأ مبنی بر غیرفعال شدن سیمکارت قبلی، سیم کارت شاتل موبایل که پیشتر از طریق پست به مشترک تحویل داده شده است فعال خواهد شد.
در صورت ترابرد آیا شمارههای ذخیره شده در سیمکارت قدیمی از بین میروند؟ 1400/09/15 بله. با غیرفعال شدن سیمکارت قدیمی، شمارههای ذخیرهشده در آن از بین خواهند رفت. میتوان پیش از غیرفعال شدن سیمکارت، شمارههای مورد نظر را به حافظه تلفن همراه یا جای دیگری منتقل کرد.
اگر به اپراتور دیگری ترابرد کنم، هنگام تماس به دیگران آنها چه شمارهای را خواهند دید؟ 1400/09/15 با انجام ترابرد شماره شما هیچ تغییری نخواهد کرد و دقیقاً همان شماره و پیششماره به اپراتور جدید منتقل خواهد شد.
چگونه میتوان از وضعیت ترابرد اطلاع پیدا کرد؟ 1400/09/15 مشترک در هر زمانی از مراحل ترابرد میتواند با ارائه کد رهگیری پورتال اپراتور مقصد، دفاتر خدمات مشترکین و یا مرکز تماس آن اپراتور از وضعیت ترابرد شماره خود مطلع شود.
چگونه میتوان درخواست ترابرد را لغو کرد؟ 1400/09/15 امکان انصراف از درخواست ترابرد تا پیش از اعلام آمادگی اپراتور مقصد برای فعالسازی وجود دارد. برای این منظور میتوان با استفاده از کد رهگیری، در پورتال اپراتور مقصد و یا دفاتر خدمات آن اپراتور اقدام کرد.
آیا برگشتن به اپراتور پایه مستلزم سپری شدن مدت زمان مشخصشدهای است؟ 1400/09/15 خیر. مشترک میتواند در هر زمانی برای بازگشت به اپراتور پایه اقدام کند.
روند بازگشت به اپراتور پایه چگونه است؟ 1400/09/15 با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگیهای اپراتور پایه.