آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار میتواند نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟ 1397/07/01 A آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار میتواند نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟ در صورت وجود اعتبار، دارنده پروانه می تواند با انجام اطلاعرسانی لازم، پس از بازه زمانی سه ماهه و همچنین به ازای هر دوره زمانی بدون تراکنش از طرف مشترک پس از گذشت این بازه زمانی سه ماهه، نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط به میزان حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی اقدام کند. در این صورت مشترک مجاز به استفاده از باقیمانده اعتبار خود خواهد بود.