مشترکین حقیقی
مشترکین سازمانی
Fa
فارسی
English
En
Arabic
Ar
Turkish
Tr
Azeri
Az
مناطق تحت پوشش
مراکز فروش و خدمات
مشاهده مراکز فروش و خدمات
درخواست نمایندگی
مشترکین سازمانی
منوی تاگل
خرید
سیم کارت اعتباری هوشمند
سیم کارت هوشمند رند
سیم کارت تاریخ تولد
سیم کارت اولیها
سیم کارت با IP استاتیک
بستهها
شارژ
بستههای FMC
مودمهای ثابت و همراه
اینترنت پرسرعت ثابت بیسیم (TD-LTE)
تعرفهها
روشهای شارژ
کد تخفیف
پیگیری خرید تلفنی
خدمات
سیم کارت اعتباری هوشمند
اینترنت پرسرعت همراه
اینترنت پرسرعت ثابت بیسیم (TD-LTE)
خدمات همگرایی ثابت و سیار (FMC)
خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی
سیم کارت هوشمند توریست
راهکار IP استاتیک
خدمات
خدمات پرداخت
خدمات مکالمه
خدمات پیامک
تماس بین الملل
کنترل حساب شاتل موبایل
مودمهای ثابت و سیار
جشنوارهها
جشنوارههای شاتل موبایلی
برندهها
پشتیبانی
تعویض سیم کارت هوشمند
تغییر اطلاعات پرونده
تغییر مالکیت
گزارش مکالمات و جزییات مصرف
تعویض مودم (خدمات ضمانت مودم)
مسدود کردن و رفع مسدودیت سیم کارت
خدمات حقوقی
شرایط و ضوابط
پرسشهای متداول
تنظیمات گوشی تلفن همراه و تبلت
تنظیمات مودمها
مراکز فروش و خدمات
راهنمای کنترل حساب و اپلیکیشن
راهنمای خرید آنلاین
شبکههای اجتماعی
وبلاگ
صدای مشتری
تماس با ما
شاتل موبایل من
ورود
اپلیکیشن شاتل موبایل من
ترابرد به شاتل موبایل
مشترکین حقیقی
مشترکین حقوقی
ورود
شاتل موبایلی شوید
خرید
سیم کارت اعتباری هوشمند
سیم کارت هوشمند رند
سیم کارت تاریخ تولد
سیم کارت اولیها
سیم کارت با IP استاتیک
بستهها
شارژ
بستههای FMC
مودمهای ثابت و همراه
اینترنت پرسرعت ثابت بیسیم (TD-LTE)
تعرفهها
روشهای شارژ
کد تخفیف
پیگیری خرید تلفنی
خدمات
سیم کارت اعتباری هوشمند
اینترنت پرسرعت همراه
اینترنت پرسرعت ثابت بیسیم (TD-LTE)
خدمات همگرایی ثابت و سیار (FMC)
خدمات اختصاصی محتوا و سرگرمی
سیم کارت هوشمند توریست
راهکار IP استاتیک
خدمات پرداخت
خدمات مکالمه
خدمات پیامک
تماس بین الملل
کنترل حساب شاتل موبایل
مودمهای ثابت و سیار
جشنوارهها
جشنوارههای شاتل موبایلی
برندهها
پشتیبانی
خدمات مشتریان
مراکز فروش و خدمات
تعویض سیم کارت هوشمند
تغییر اطلاعات پرونده
تغییر مالکیت
گزارش مکالمات و جزییات مصرف
تعویض مودم (خدمات ضمانت مودم)
مسدود کردن و رفع مسدودیت سیم کارت
خدمات حقوقی
شرایط و ضوابط
پرسشهای متداول
تنظیمات گوشی تلفن همراه و تبلت
تنظیمات مودمها
راهنمای کنترل حساب و اپلیکیشن
راهنمای خرید آنلاین
شبکههای اجتماعی
وبلاگ
صدای مشتری
تماس با ما
شاتل موبایل من
ورود
اپلیکیشن شاتل موبایل من
خدمات مشتریان
تماس با ما
ترابرد به شاتل موبایل
مشترکین حقیقی
مشترکین حقوقی
پرسشهای متداول
پرسشهای متداول
پاسخ پرسشهای متداول خود برای محصولات و خدمات شاتل موبایل را از این صفحه دریافت کنید
امکان خرید سیمکارت شاتل موبایل به چه روشهایی وجود دارد؟
شما از ۳ روش میتوانید محصولات شاتل موبایل را تهیه کنید:
انتخاب شماره و
خرید آنلاین
ثبتنام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000
ثبتنام حضوری از طریق مراجعه به یکی از
مراکز فروش شاتل موبایل
در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیمکارت و مودم چگونه به دستم میرسد؟
در صورت صحیح بودن اطلاعات ثبتنام و موفق بودن پرداخت، محصول خریداری شده بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تایید و پرداخت، توسط مامور پست به دست شما خواهد رسید. لازم است مالک سیمکارت به همراه اصل و کپی کارت ملی یا شناسنامه جدید در آدرس اعلام شده، حاضر باشند. در صورتی که در زمان مراجعه مامور پست موفق به دریافت بسته نشوید، میتوانید کد رهگیری مرسوله خود را از مرکز تماس شاتل موبایل دریافت کنید. سپس با استعلام کد رهگیری از سایت پست، به شعبه اعلام شده مراجعه و با همراه داشتن مدارک لازم، مرسوله را دریافت کنید.
امکان شارژ سیمکارت شاتل موبایل از چه روشهایی وجود دارد؟
در حال حاضر شما از ۳ روش میتوانید سیمکارت شاتل موبایل خود را شارژ کنید:
شمارهگیری کد دستوری #7*
: از طریق این کد دستوری میتوانید به صورت مستقیم سیم کارت شاتل موبایل خود را شارژ کرده و بستههای اینترنتی خریداری کنید.
شمارهگیری کد دستوری #1* از خطوط شاتل موبایل:
از طریق این کد دستوری میتوانید مانده اعتبار و بستههای خود را مشاهده کنید، شارژ یا بسته های اینترنتی بخرید و از پیشنهادات ویژه شاتل موبایل مطلع شوید.
شمارهگیری کد دستوری #789*
: از طریق این کد دستوری میتوانید به صورت مستقیم سیم کارت شاتل موبایل خود را شارژ و همچنین بستههای اینترنتی خریداری کنید.
مراجعه به
کنترل حساب اینترنتی
شاتل موبایل من
خرید شارژ به صورت
مستقیم
خرید شارژ و بسته های اینترنت از
اپلیکیشن
echarge
خرید شارژ و بسته های اینترنت از
اپلیکیشن 780
خرید شارژ و بسته های اینترنت از
اپلیکیشن همراه کارت
مراجعه حضوری به
نمایندگان شاتل موبایل
در سراسر کشور
شاتل موبایل برای مشترکین سرویسهای اینترنت پرسرعت شاتل چه خدمات ویژهای دارد؟
شاتل موبایل در قالب کمپینهای دورهای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژهای برای خرید سیمکارت و فعالسازی بستههای اینترنت پیشنهاد میدهد. برای اطلاع از جزییات شرایط ویژه میتوانید به وبسایت شاتل موبایل مراجعه فرمایید. اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به وبسایت شاتل موبایل و پیگیری جشنوارههای شاتل موبایل در شبکههای اجتماعی شاتل پیشنهادهای ویژهای دریافت خواهید کرد.
آیا شهر من تحت پوشش خدمات شاتل موبایل است؟
برای مشاهده مناطق تحت پوشش شاتل موبایل به این
لینک
مراجعه کنید. مناطق مشخص شده به رنگ آبی تحت پوشش شاتل موبایل هستند. شبکه 4G/LTE و 4.5G شاتل موبایل به صورت پرشتاب در حال توسعه است و به زودی شهرها و مناطق بیشتری تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت. نقشه این شبکه نیز به زودی در همین
لینک
قرار میگیرد.
شاتل موبایل چه مودمهایی ارایه می کند و این مودمها شامل چه قابلیتهایی است؟
در حال حاضر شاتل موبایل ۵ مدل مودم با نامهای تجاری شاتل موبایل ، زایکسل و هواوی، و با قابلیت 3G، 4G و 4.5G در انواع گوناگون رومیزی، جیبی و ویژه خودرو ارایه میکند. این مودمها شامل پشتیبانی فنی کامل و گارانتی یکساله هستند و میتوانید جزییات آنها را در این
لینک
مشاهده کنید. استفاده از مودمهای دیگر با ریسکهایی همراه است که از طریق شاتل موبایل قابل پیگیری و پشتیبانی نیست. از آن جمله می توان به پوششدهی ضعیف، پشتیبانی نکردن از نسلهای بالاتر و سریعتر اینترنت همراه مثل 4G یا 4.5G و غیره اشاره کرد. همچنین اگر مایل باشید از سیم کارت شاتل موبایل روی مودمهای دیگری استفاده کنید، لازم است مودم مورد نظر شما روی اپراتور خاصی محدود نشده باشد و شرایط فنی مورد استفاده سیمکارتهای شاتل موبایل را داشته باشد. برای دریافت سیگنالهای این شبکه باید مودم شما حداقل فناوری نسل سوم (3G) در باند فرکانسی 900 مگاهرتز و 4G در باندهای فرکانسی 1800 و 2600 مگاهرتز را پشتیبانی کند. بنابراین برای استفاده از بهترین سرویس و پشتیبانی فنی کامل، پیشنهاد ما استفاده از مودمهای ارایه شده توسط شرکت شاتل موبایل همراه با سیمکارتهای همین شرکت است.
آیا شاتل موبایل روی شبکه اپراتورهای دیگر رومینگ داخلی دارد و هزینهها آزاد محاسبه میشود؟
خدمات شاتل موبایل شامل رومینگ داخلی نیست. در رومینگ داخلی مشترک نمیتواند از بستههای فعال و تعرفههای ویژه اشتراک خود استفاده کند و تمام هزینهها به صورت آزاد محاسبه میشود. اما شاتل با توجه به مجوز قانونی خود، امکان استفاده از بستر رادیویی یک یا چند اپراتور پایه را با حفظ مزایا، بستهها و تعرفههای ویژه برای مشترکین خود فراهم کرده است و به رومینگ داخلی نیازی ندارد.
بسته آغازین چیست؟
سیمکارتهای شاتل موبایل به همراه بستههای آغازین متنوعی به بازار عرضه شدهاند. این بستهها براساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل است. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بستههای آغازین، مشترکین شاتل موبایل میتوانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه مبلغ ثابتی به صورت آبونمان تا سقف مشخص شده هر بسته از خدمات صوت و پیامک و اینترنت بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگری استفاده کنند. اگر این ترافیک پیش از موعد تمدید دوره، پایان یابد، مشترکین میتوانند از خدمات یاد شده با تعرفه مصرف آزاد تخفیفی استفاده کنند و یا متناسب با نیاز خود یک بسته افزایشی فعال کنند.
آیا مانده ترافیک بستههای شاتل موبایل به بستههای بعدی منتقل میشود؟
سرویس انتقال دیتا خدمت جذابی است که روی بعضی از بستههای دیتا فعال است. بدین صورت که سقف معینی از حجم مصرف نشدهی بستهی اینترنت شما در صورت تمدید به بستهی بعدی اضافه خواهد شد. این انتقال دیتا هزینهای برای شما نخواهد داشت و شما فرصت دوباره برای مصرف آن خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات میتوانید به این
لینک
مراجعه کنید.
هزینه تعرفه و بستههای شاتل موبایل چهقدر است و چه مزیتی نسبت به اپراتوهای دیگر دارد؟
سیاستهای قیمتگذاری در میان اپراتورهای تلفن همراه وابسته به عوامل مختلفی است که امکان مقایسه بسته به بسته را به صورت خاص دشوار میسازد. بررسیهای انجام شده نشاندهنده آن است که قیمتهای شاتل موبایل به صورت کلی در ردیف قیمتهای بازار است. افزون بر آن بستههای شاتل موبایل مزایای دیگری نسبت به سایر اپراتورها دارد، که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد: امکان انتقال حجم دیتای باقیمانده تا سقف ۴۰۰ مگابایت در صورت تمدید، مکالمه رایگان درون شبکه تا سقف ۱۰۰۰ دقیقه، کد تخفیف نماوا و به زودی ارایه سایر محصولات گروه شرکتهای شاتل به همراه بسته خریداری شده
برای مشاهده تعرفه سیمکارتهای شاتل موبایل به این
لینک
مراجعه کنید.
برای مشاهده قیمت بستههای آغازین سیمکارتهای شاتل موبایل به این
لینک
مراجعه کنید.
برای مشاهده قیمت بستههای اینترنت همراه شاتل موبایل به این
لینک
مراجعه کنید.
تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه شاتل موبایل چیست؟
شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران و با هدف کاهش پیچیدگیهای انتخاب بسته و عدم تحمیل هزینه اینترنت مصرف آزاد، امکان استفاده از “تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه” را برای مشترکین بستههای آغازین خود فراهم کرده است. براین اساس، اگر شما یکی از بسته های آغازین (به جز بسته آغازین پایه) را فعال کرده باشید، با تمام شدن حجم اینترنت بسته آغازین خود و پیش از تمدید خودکار دوره بسته آغازین، میتوانید مابقی ترافیک اینترنت مورد نیاز خود را تا پایان دوره بسته آغازین بدون نیاز به خرید بسته مجدد با تعرفه ویژه به جای تعرفه آزاد مصرف کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خدمات میتوانید به این
لینک
مراجعه کنید.
در چه بازه زمانی سیم کارت مشمول پروسه سلب امتیاز می شود؟
در صورتیکه مشترک هیچ گونه فعالیتی در طول یه بازه سه ماه (به جز تراکنش های رایگان) نداشته باشد شاتل موبایل می تواند با انجام اطلاع رسانی لازم نسبت به سلب امتیاز اقدام نماید.منظور از فعالیت « تماس ورودی، تماس خروجی،پیامک خروجی، پیامک ورودی(بجز تبلیغات و پیامک های شاتل موبایل)، خرید شارژ و بسته، انتقال اعتبار و استفاده از دیتای اینترنت همراه است»
در صورتیکه مشترک دارای اعتبار ریالی باشد نیز مشمول پروسه سلب امتیاز می گردد؟
در صورت وجود مانده اعتبار در حساب مشترکان سیم کارت های اعتباری، پس از گذشت یک دوره سه ماهه و نداشتن تراکنش، ضمن اطلاع رسانی لازم به مشترک مبلغی معادل حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ مکالمه پایه تلفن همراه دائمی را از اعتبار مشترک کسر نموده و پس از آن در صورت ادامه روند نداشتن تراکنش، به ازای هر دو ماه و تا زمان اتمام اعتبار مشترک، معادل همین مبلغ را از حساب مشترک کسر نماید.
آیا در صورت انجام تراکنش مشترک از لیست مشمولین سلب امتیاز خارج می گردد؟
با انجام هر تراکنش از طرف مشترک، مهلت و بازه زمانی مجددا برای مشترک لحاظ و آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع بازه سه ماهه مذکور، خواهد گردید.