FAQs

میزان ترافیک مصرفی سرویس FMC از چه طریقی قابل مشاهده است؟

Date

به منظور مدیریت بهتر حساب‌های کاربری، این امکان برای مشترکین فراهم شده است که برای انجام تمامی درخواست­های مربوط به سیم‌کارت (همچون بررسی میزان ترافیک مصرفی، خرید ترافیک، خرید شارژ برای سیم کارت و سایر تنظیمات) به پنل کاربری شاتل موبایل و در خصوص درخواست های مربوط به سرویس ADSL2+ (همچون مشاهده میزان ترافیک باقیمانده، … ادامه

آیا سیم کارتی که در این سرویس ارایه می‌شود، از نوع سیم‌کارت Data است؟

Date

خیر، این سیم‌کارت از نوع پیش‌­پرداخت بوده و دارای بسته­‌های مکالمه، پیامک و اینترنت است. همچنین می­توان علاوه بر استفاده از سیم­کارت بر روی دانگل، از سایر تجهیزات، همچون گوشی موبایل، مودم­های 3G/4G و مودم­های مای­فای نیز استفاده کرد.

سرویس FMC چیست؟

Date

سرویس‌های خانواده FMC، سرویس‌هایی ترکیبی از خدمات ثابت و سیار گروه شرکت های شاتل هستند که با هدف برآورده کردن کلیه نیازهای ارتباطی افراد به آنها پیشنهاد می‌شود. مشتریان بالقوه شاتل برای بهره مندی از خدماتی از قبیل اینترنت ثابت و سیار، ارسال و دریافت پیامک و انجام مکالمه می‌توانند از سرویس‌های خانواده FMC گروه … ادامه

امکان استفاده از چه مودم‌هایی با سیم‌کارت شاتل موبایل وجود دارد؟

Date

استفاده از مودم های دیگر با ریسک هایی همراه است که از طریق شاتل موبایل قابل پیگیری و پشتیبانی نمی باشد. از آن جمله می توان به عدم پوشش دهی در تمام مناطق، عدم پشتیبانی از نسل های بالاتر و سریع تر اینترنت همراه مثل 4G یا 4.5G و غیره اشاره کرد. همچنین اگر تمایل … ادامه

آیا شاتل موبایل بسته‌های اینترنت نامحدود هم دارد؟

Date

به اطلاع می‌رساند در حال حاضر بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل شامل خدمات دانلود نامحدود نیست. شما می‌توانید برای اطلاع از جزییات بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل به این صفحه مراجعه فرمایید.

آیا امکان ترابرد به شبکه شاتل موبایل وجود دارد؟

Date

در حال حاضر هنوز زمان دقیقی برای ارایه خدمات ترابردپذیری به شبکه شاتل موبایل اعلام نشده است. برای اطلاع از زمان ارایه این خدمات در خبرنامه سایت و دیگر کانال‌های اطلاع رسانی شاتل موبایل ثبت نام فرمایید.