ترابرد سیمکارت اعتباری و دائمی چگونه است؟ 1400/09/15 نوع سیمکارت اعتباری یا دائمی، پس از ترابرد نیز به شکل پیش از ترابرد باقی خواهد ماند، اما از آنجا که فعلاً سیمکارت دائمی در شاتل موبایل ارائه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دائمی به شاتل موبایل وجود ندارد.
آیا امکان ترابرد سیمکارت دیتا به شاتل موبایل وجود دارد؟ 1400/09/15 از آنجایی که سیمکارت دیتا فعلاً در شاتل موبایل عرضه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دیتا به شاتل موبایل وجود ندارد.
در صورت وجود اعتبار ریالی یا بسته فعال بر روی سیمکارت فعلی، آیا امکان استفاده از آن پس از ترابرد نیز وجود دارد؟ 1400/09/15 خیر. در صورت انجام ترابرد، اعتبار ریالی، بستههای فعال و سایر خدمات فعال بر روی سیمکارت اپراتور مبدأ از بین خواهد رفت. پس از ترابرد مشترک میتواند از خدمات اپراتور مقصد استفاده کند.
پس از ترابرد هزینه استفاده از خدمات سیمکارت به چه صورت محاسبه میشود؟ 1400/09/15 پس از ترابرد کلیه هزینههای استفاده از سیمکارت جدید مطابق با تعرفههای شاتل موبایل خواهد بود.
در صورت انجام ترابرد آیا نیاز به تعویض سیمکارت وجود دارد؟ 1400/09/15 بله. با انجام ترابرد سیمکارت قبلی غیرفعال شده و سیمکارت جدید از طرف اپراتور مقصد صادر و برای مشترک ارسال خواهد شد.
چه زمانی میتوانم از سیمکارت جدید استفاده کنم؟ 1400/09/15 پس از دریافت پیامک از سوی اپراتور مبدأ مبنی بر غیرفعال شدن سیمکارت قبلی، سیم کارت شاتل موبایل که پیشتر از طریق پست به مشترک تحویل داده شده است فعال خواهد شد.
در صورت ترابرد آیا شمارههای ذخیره شده در سیمکارت قدیمی از بین میروند؟ 1400/09/15 بله. با غیرفعال شدن سیمکارت قدیمی، شمارههای ذخیرهشده در آن از بین خواهند رفت. میتوان پیش از غیرفعال شدن سیمکارت، شمارههای مورد نظر را به حافظه تلفن همراه یا جای دیگری منتقل کرد.
اگر به اپراتور دیگری ترابرد کنم، هنگام تماس به دیگران آنها چه شمارهای را خواهند دید؟ 1400/09/15 با انجام ترابرد شماره شما هیچ تغییری نخواهد کرد و دقیقاً همان شماره و پیششماره به اپراتور جدید منتقل خواهد شد.
چگونه میتوان از وضعیت ترابرد اطلاع پیدا کرد؟ 1400/09/15 مشترک در هر زمانی از مراحل ترابرد میتواند با ارائه کد رهگیری پورتال اپراتور مقصد، دفاتر خدمات مشترکین و یا مرکز تماس آن اپراتور از وضعیت ترابرد شماره خود مطلع شود.