در صورت نیاز به پشتیبانی با چه کسی تماس بگیرم؟ 1404/07/05 شما میتوانید با شماره 09981000000 تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین در سایت شاتل موبایل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
چطور اقساطم را پرداخت کنم؟ 1404/07/05 اقساط شما از طریق اپلیکیشن دیجیپی قابل پرداخت هستند. یادآوریها بهصورت پیامک و نوتیفیکیشن برای شما ارسال میشوند.
بعد از نهایی شدن خرید، محصول کی ارسال میشود؟ 1404/07/05 بلافاصله پس از تایید پرداخت از سوی دیجیپی، فرآیند آماده سازی و ارسال آغاز شده و این روند به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.
برای خرید اقساطی نیاز به چک یا ضامن هست؟ 1404/07/05 خیر. خرید اقساطی اینترنت شاتل موبایل از طریق اعتبارسنجی آنلاین دیجیپی انجام میشود و نیازی به چک یا ضامن نیست.
چه کسانی میتوانند از خرید اقساطی محصولات شاتل موبایل استفاده کنند؟ 1404/07/05 همه کاربران حقیقی بالای ۱۸ سال که دارای مدارک هویتی معتبر هستند، میتوانند از طرح اقساطی شاتل موبایل با همکاری دیجیپی استفاده کنند.
آیا IP های تخصیص د اده شده برای سیمکارت های فعال در فضای اینترنت، برای استفاده در شبکه APN معتبر هستند؟ 1403/02/05 خیر. سیمکارتهایی که سرویس APN را دارا هستند، اینترنت ندارند.
در صورت سوختن سیمکارت های فعال در سرویس APN و تعویض آنها، آیا IP های تنظیم شده برای سیمکارت ها را می بایست مجددا تعریف کرد؟ 1403/02/05 همانIPهای قبلی برای سیمکارتهای جدید قابل استفاده است.
آیا امکان ارائه سرویسهای دیگر مانند Voice و SMS روی سیمکارتهای APN وجود دارد؟ 1403/02/05 بله وجود دارد. این سرویس ها بسته به نیاز مشتریان قابلیت فعال سازی و غیر فعال سازی دارد.
نحوه پرداخت هزینه های ماهیانه سرویس APN چگونه است ؟ 1403/02/05 هزینه های APN ، در زمان راه اندازی سرویس، به صورت پیش پرداخت ماهیانه/ سالیانه اخذ خواهد شد که شامل هزینه سیمکارت، آبونمان، راه اندازی اولیه سرویس، IP و در صورت نیاز مودم می باشد.
درصورتی که ما تعدادی سیم کارت از قبل داشته باشیم آیا میتوانیم از همان سیمکارتها برای سرویس APN استفاده کنیم یا حتما باید سیم کارت جدید تهیه شود؟ 1403/02/05 بله، این امکان وجود دارد.