FAQs > سیم کارت هوشمند با خدمات پیش پرداخت (اعتباری)

در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیم‌کارت و مودم چگونه به دستم می‌رسد؟

Date

توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیم‌کارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا … ادامه

مبنای محاسبه یک ماه برای بسته های اینترنتی و ترکیبی در شاتل موبایل چند روز است؟

Date

در نظر داشته باشید با توجه به مشکلاتی که ممکن است در مبناهای محاسبه‌ی مدت زمان دوره‌ی بسته در تقویم‌های شمسی و میلادی وجود داشته باشد، مبنای محاسبه‌ی مدت زمان دوره‌ها فارغ از اینکه ماه‌ها دارای ۲۹ یا ۳۱ روز باشند، ۳۰ روز در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب بسته های یک‌ماهه در هر … ادامه

آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار می‌تواند نسبت به جبران هزینه‌های لازم‌التادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟

Date

در صورت وجود اعتبار، دارنده پروانه می تواند با انجام اطلاع‌رسانی لازم، پس از بازه زمانی سه ماهه و همچنین به ازای هر دوره زمانی بدون تراکنش از طرف مشترک پس از گذشت این بازه زمانی سه ماهه، نسبت به جبران هزینه‌های لازم‌التادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط به میزان حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ … ادامه