در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیمکارت و مودم چگونه به دستم میرسد؟ 1397/07/02 توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیمکارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا … ادامه
امکان خرید سیمکارت شاتل موبایل به چه روشهایی وجود دارد؟ 1397/07/02 شما از ۳ روش میتوانید محصولات شاتل موبایل را تهیه کنید: انتخاب شماره و خرید آنلاین ثبتنام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 ثبتنام حضوری از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش شاتل موبایل
مبنای محاسبه یک ماه برای بسته های اینترنتی و ترکیبی در شاتل موبایل چند روز است؟ 1397/07/01 در نظر داشته باشید با توجه به مشکلاتی که ممکن است در مبناهای محاسبهی مدت زمان دورهی بسته در تقویمهای شمسی و میلادی وجود داشته باشد، مبنای محاسبهی مدت زمان دورهها فارغ از اینکه ماهها دارای ۲۹ یا ۳۱ روز باشند، ۳۰ روز در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب بسته های یکماهه در هر … ادامه
هزینه تماس با مرکز تماس شاتل موبایل چقدر است؟ 1397/07/01 تماس با مرکز پشتیبانی شاتل موبایل شامل هزینه است و بر اساس تعرفههای مکالمه این اپراتور محاسبه میشود.
آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار میتواند نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟ 1397/07/01 در صورت وجود اعتبار، دارنده پروانه می تواند با انجام اطلاعرسانی لازم، پس از بازه زمانی سه ماهه و همچنین به ازای هر دوره زمانی بدون تراکنش از طرف مشترک پس از گذشت این بازه زمانی سه ماهه، نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط به میزان حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ … ادامه