FAQs > سیمکارت های سازمانی

سیمکارت سازمانی چیست؟

Date

سیم‌کارت سازمانی با ارائه امکانات و خدمات اختصاصی، به سازمان‌های بزرگ با ارتباطات گسترده این امکان را می‌دهد تا ارتباطات داخلی و خارجی خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند و در‌عین‌حال از مزایای کاهش هزینه‌های ارتباطی نیز بهره‌مند شوند. این راهکار به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا در تسهیل ارتباطات، افزایش بهره‌وری … ادامه

شرایط و مدارک لازم برای دریافت سیم‌کارت و محصولات سازمانی چیست؟

Date

برای دریافت سیم­‌کارت سازمانی، درخواست شما باید از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند: تصویر آگهی تأسیس در روزنامه‌ی رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت کد اقتصادی و شناسه‌ی ملی آدرس و کدپستی سازمان نامه‌ی رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت اصل معرفی‌نامه‌ی فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده‌ی تام‌الاختیار … ادامه

نحوه درخواست سیمکارت یا محصولات سازمانی چگونه است؟

Date

برای خرید سیم‌­کارت، مشتریان سازمانی فقط از طرق زیر می­‌توانند اقدام کنند: ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی grp-shm-b2b@shatel.ir تکمیل کردن فرم درخواست در وب‌سایت سازمانی شاتل موبایل به آدرس : b2b.shatelmobile.ir

نحوه پرداخت و مدیریت سیم‌کارت سازمانی چگونه است؟

Date

نحوه پرداخت سیم‌کارت‌های سازمانی با استفاده از سامانه مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل می‌باشد، مدیران کسب‌وکار‌ها می‌توانند به‌صورت کامل، مواردی چون کنترل میزان مصرف بسته‌های سیم‌کارت‌های سازمانی و جزئیات دریافت و پرداخت صورت‌حساب‌ها را مدیریت کنند. همچنین امکان پیگیری صورت‌حساب‌ها، کنترل مصرف داده و مدیریت بسته‌ها از طریق این سامانه وجود دارد.