آشنایی با فیشینگ و نحوه محافظت از خود در برابر آن 1403/08/06 فیشینگ چیست؟ فیشینگ (Phishing) یکی از متداولترین و خطرناکترین روشهای حملات سایبری است که هر روزه کاربران اینترنت را تهدید میکند. این حملات به طور معمول از طریق ایمیل، پیامک و حتی شبکههای اجتماعی انجام میشوند. در فیشینگ، مهاجم با استفاده از پیامهای جعلی، کاربران را به وارد کردن اطلاعات حساس خود مانند رمز عبور، … ادامه
آشنایی و نحوه مقابله با کلاهبرداریهای تلفنی (وانگیری) 1403/05/09 شاتل موبایل بهعنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور قصد دارد در این مقاله به موضوع حملات وانگیری که نوعی کلاه برداری تلفنی است بپردازد. امروزه تعداد بسیار زیادی به دام این نوع کلاه برداریهای تلفنی میافتند و به علت آگاهی نداشتن از آن، دچار ضررهای مالی هنگفتی میشوند. به همین جهت تصمیم … ادامه
مزایای سیمکارتهای شاتل موبایل برای سازمانها و شرکتها 1400/04/21 مزایای سیمکارتهای شاتل موبایل برای سازمانها و شرکتها شاتل موبایل همواره در کنار خدمات و محصولات خود برای اشخاص و مشتریان حقیقی، همیشه خدمات انحصاری خود را برای مشتریان سازمانی نیز در اولویت داشته است. از جمله این خدمات متنوع می توان به سیم کارت اختصاصی ویژه شرکت ها و سازمان ها اشاره کرد. شاتل … ادامه
راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» به عنوان جایگزین رمز یکبارمصرف 1400/03/29 راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» به عنوان جایگزین رمز یکبارمصرف شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، از راهکار بومی احراز هویت «موبایل کانکت» از طریق سیمکارت با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رونمایی کرد. محصول جدید شاتل موبایل، تحولی در سرعت و ایمنی فرایند احراز هویت در خدمات بانکی، … ادامه
راهکار APN، ارتباط امن و اختصاصی درونسازمانی 1400/03/08 راهکار APN، ارتباط امن و اختصاصی درونسازمانی شاتل موبایل اقدام به ارائه خدمات شبکه امن اختصاصی مبتنی بر راهکار APN-VPN در سراسر کشور کرده است. از این رو با توجه به میزان پهنای باند مورد نیاز برای برقراری ارتباطات ایمن همراه، ارتباطات نقطه به نقطه بین تمامی شعب سازمانها و شرکتها و دسترسی ایمن به … ادامه
ارائه IP Static بر روی سیمکارتهای شاتل موبایل 1399/11/19 نیازهای مشتریان سازمانی و b2b یک اپراتور موبایل معمولاً بسیار گسترده است و شامل موارد زیادی میشود. ما در شاتل موبایل این نیازها را بررسی کردهایم و یکی از مواردی که به تکرار به آن برخوردیم، نیاز سازمانها به IP استاتیک یا ثابت بود. بر همین اساس شاتل موبایل در مجموعه خدمات سازمانی خود … ادامه
سیمکارتهای سازمانی شاتل موبایل با برند اختصاصی 1399/11/11 شاتل موبایل در کنار خدمات و محصولات خود برای اشخاص و مشتریان حقیقی، همیشه خدمات انحصاری خود را برای مشتریان سازمانی نیز در اولویت داشته است. از جمله این خدمات متنوع میتوان به سیمکارت اختصاصی ویژه شرکتها و سازمانها اشاره کرد. شاتل موبایل در قالب قراردادهای B2B و B2B2C با سازمانها، شرکتها، صاحبان برند، … ادامه
جشنواره ویژه شاتلیها تا پایان زمستان تمدید شد! 1399/10/24 برچسبها: جشنواره جشنواره ویژه شاتلیها تا پایان زمستان تمدید شد! جشنواره ویژه شاتلیها به دلیل استقبال بالای مشترکین، تا پایان زمستان ۱۳۹۹ تمدید شد. در این جشنوراه شاتلی ها هر هفته اینترنت ADSL هدیه می گیرند. سیمکارت جادویی شاتل موبایل، با هدیه اینترنت ADSL تا پایان زمستان ۹۹ در دسترس شاتلیها است. تمامی مشترکین ADSL شاتل، … ادامه
شاتلیها تا آخر پائیز، مهمان شاتل موبایل هستند 1399/08/26 برچسبها: جشنواره شاتلیها تا آخر پائیز، مهمان شاتل موبایل هستند سیمکارت جادویی شاتل موبایل، با هدیه اینترنت ADSL تا پایان پاییز 99 در دسترس شاتلیها است. تمامی مشترکین ADSL شاتل، با خرید و فعال سازی سیمکارت شاتل موبایل تا پایان پاییز 99، علاوه بر سایر مزایای این سیمکارت، 10 گیگابایت اینترنت ADSL نیز هدیه میگیرند. … ادامه
شانس برنده شدن، از آنچه تصور میکنید به شما نزدیکتر است! 1399/07/26 برچسبها: جشنواره شانس برنده شدن، از آنچه تصور میکنید به شما نزدیکتر است! با خرید و فعالسازی و همچنین استفاده روزمره از سیمکارت و مودم شاتل موبایل، برنده جایزه شوید. تا پایان سال 1399 با خرید و فعالکردن سیمکارت و مودم، خرید شارژ و بسته و نصب و ورود به اپلیکیشن «شاتل موبایل من»، به سادگی … ادامه