خبر‌های داخلی > گوشی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل بیمه می‌شود

گوشی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل بیمه می‌شود

Date

شاتل‌موبایل در خدمتی جدید و در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم‌کارت‌های خود، امکان بهره‌‏مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود، فراهم کرده است.

بنابرگزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل‌موبایل، این اپراتور طی تفاهم‌نامه‌ای با سرویس «بیمه دیجیتال من» این امکان را فراهم کرده تا مشترکین سیم‌کارت‌هایش بتوانند از تخفیف ۲۵ درصدی بیمه پارسیان ویژه شاتل‌موبایلی‌ها استفاده و گوشی تلفن همراه خود را به صورت آنلاین بیمه کنند.

تمامی برندهای گوشی تلفن همراه مشمول این بیمه می‌شوند و دارندگان آن می‌توانند برای مواردی همچون پوشش سرقت به صورت کلی حتی زورگیری یا کیف قاپی با تایید مراجع انتظامی و قضایی، آسیب‌های فیزیکی شامل شکستگی فیزیکی، آتش سوزی، آب‌دیدگی و نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن؛ از خدمات بیمه گوشی تلفن همراه شاتل‌موبایل استفاده کنند.

مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل می‌توانند با مراجعه به پنل «مدیریت حساب اینترنتی» یا اپلیکیشن شاتل‌موبایل و ورود به بخش «سرویس های خدماتی» کد تخفیف ۲۵ درصدی مربوط به خدمات «بیمه دیجیتال من» را دریافت کنند.

شاتل‏‌موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم‌کارت‏‌های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه‏‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، باکیفیت‌ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به‏‌صورت کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.