سایر اخبار > مشترکین سیمکارت‌های شاتل ماه رمضان مکالمه و اینترنت هدیه می گیرند

مشترکین سیمکارت‌های شاتل ماه رمضان مکالمه و اینترنت هدیه می گیرند

Date

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه مکالمه و اینترنت رایگان به ازای میزان مصرف اینترنت همراه برای مشترکین قدیمی و جدید خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، از ابتدای ماه مبارک رمضان و در قالب این طرح جدید، تمامی مشترکین قدیمی و جدید شاتل موبایل، از تاریخ 17 اردیبهشت تا 15 خرداد، به ازای میزان مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته، تا 90 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 1.5 گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس، در هفته بعدی دریافت می‌کنند.

 

 مکالمه و اینترنت هدیه برای مشترکین سیمکارت‌های شاتل در ماه رمضان

 

براساس این گزارش، مشترکین این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی، با مصرف 1 تا 2 گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، 30 دقیقه مکالمه خارج شبکه به همراه 550 مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش 8 هزار تومان در طی هفته بعد، به ازای استفاده 2 تا 3.5 گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، 60 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 800 مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش 12 هزار تومان در طی هفته بعد و با مصرف بیش از 3.5 گیگابایت اینترنت همراه در طی یک هفته، 90 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 1.5 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به ارزش 17 هزار تومان در طی هفته بعد، هدیه دریافت می‌کنند.

 

نکات:

  • هریک از بسته‌های هدیه مکالمه و اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس مربوط به این جشنواره از زمان تخصیص به مدت ۷ روز معتبر و قابل استفاده است.
  • فعال‌سازی هدیه مکالمه و اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس از طریق پیامک به مشترک اطلاع‌رسانی می‌شود.
  • طبیعتا مصرف اینترنت هدیه شاتل موبایل پلاس طرح رمضان، در محاسبه میزان مصرف اینترنت برای تخصیص هدیه هفته آتی لحاظ نمی‌شود.
  • تنها بسته‌های اینترنت خریداری شده یا استفاده از اینترنت با تعرفه مصرف آزاد مشمول دریافت مکالمه و اینترنت شاتل موبایل پلاس هدیه می‌شوند.
  • مکالمه خارج شبکه هدیه‌ طرح رمضان مشمول کسب امتیاز برای قرعه‌کشی جشنواره بهاره نیست و مشترک تنها به ازای دقایق مکالمه خارج‌شبکه‌ای که جزو هدیه رمضان نباشد، امتیاز کسب می‌کند.
  • اولویت مصرف مکالمه خارج شبکه‌ی هدیه در طرح رمضان، پایین‌تر از سایر بسته‌های دارای مکالمه خارج شبکه است.
  • بسته هدیه عید سعید فطر، صرفا به مشترکینی تعلق میگیرد که از طریق سامانه #1* اقدام به خرید حداقل ۵ هزار تومان شارژ کرده باشند.

روش‌های خرید سیمکارت:


به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.


صفحات مرتبط:

نقشه مناطق تحت پوشش

راهنمای ثبت نام آنلاین سیم‌کارت

فهرست نمایندگی های شاتل موبایل