بدون تغییر شماره تلفن همراه خود، اپراتور خود را به شاتل موبایل تغییر دهید

ترابرد به شاتل موبایل به شما این امکان را می‌دهد تا از بسته اینترنت با تمدید خودکار، پرحجم‌ترین، متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی (FMC)، پوشش گسترده اینترنت 4G/LTE و 5G، آنتن‌دهی هوشمند و دیگر خدمات متنوع ما با همان شماره‌ قبلی خود بهره‌مند شوید. قبل از انتقال، می‌توانید قوانین مربوط به ترابرد را بررسی کنید تا از روند صحیح انتقال خود مطمئن شوید و سپس از طریق لینک زیر پیش ثبت‌نام خود را انجام دهید:

شرایط و قوانین ترابرد

۱ـ در صورت ارائه اطلاعات ناقص یا اشتباه، تقاضای ترابرد رد خواهد شد.
۲ـ به محض تایید اپراتور فرستنده، تا فعال سازی سیم‌کارت جدید در اپراتور پذیرا، رومینگ بین‌الملل و تماس با خارج از کشور برای سیم‌کارت قبلی مشترکین دائمی مسدود خواهد شد.
۳ـ هر مشترک برای هر شماره تلفن همراه، صرفاً دو بار در سال امکان ترابرد دارد.
۴ـ شماره مشترک اعتباری پس از ترابرد، کماکان بصورت اعتباری و شماره مشترک دائمی پس از ترابرد شماره، بصورت دائمی در اپراتور پذیرا باقی خواهد ماند.
۵ـ مشترک با مهاجرت به شبکه اپراتور پذیرا، صرفا از خدمات اپراتور پذیرا می‌تواند استفاده نماید و ترابرد خدمت، همراه با ترابرد شماره برای وی انجام نخواهد شد.
۶ـ با توجه به اینکه تعرفه خدمات در شبکه اپراتورهای پذیرا و فرستنده متفاوت است و از آنجایی‌که تماس‌هایی که قبلاً برای مشترک به عنوان تماس درون شبکه لحاظ می‌شد، پس از ترابرد به عنوان تماس برون شبکه لحاظ می‌شود و بلعکس، لذا امکان تغییر در تعرفه‌ها برای مشترک وجود خواهد داشت.
۷ـ امکان اواین ترابرد صرفاً پس از گذشت ۳ ماه از زمان فعالسازی سیم‌کارت در اپراتور پایه وجود دارد.
۸ـ پس از ترابرد شماره اعتباری، اعتبار مشترک صفر خواهد شد، لذا مشترک ملاحظات لازم را تا قبل از نهایی شدن درخواست ترابرد باید به عمل آورد.
۹ـ‌ امکان لغو درخواست ترابرد نهایتاً تا قبل از زمان اعلام آمادگی فعالسازی سیم‌کارت در اپراتور پذیرا وجود دارد.
۱۰ـ از آنجایی‌که هر مشترک در هر اپراتور نهایتاً می‌تواند ۱۰ شماره تلفن همراه (اعم از اعتباری و دائمی) را در اختیار داشته باشد، لذا در صورت حضور یک مشترک حقیقی با ۱۰ شماره در اپراتور پذیرا، امکان ترابرد شماره وی به اپراتور پذیرا وجود نخواهد داشت.

پیش ثبت‌نام ترابرد

به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.