FAQs

بسته آغازین چیست؟

Date

سیمکارت‌های شاتل موبایل به همراه بسته‌های آغازین متنوعی به بازار عرضه شده‌اند. این بسته‌ها براساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل است. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بسته‌های آغازین، مشترکین شاتل موبایل می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه … ادامه

آیا شاتل موبایل روی شبکه اپراتورهای دیگر رومینگ داخلی دارد و هزینه‌ها آزاد محاسبه می‌شود؟

Date

خدمات شاتل موبایل شامل رومینگ داخلی نیست. در رومینگ داخلی مشترک نمی‌تواند از بسته‌های فعال و تعرفه‌های ویژه اشتراک خود استفاده کند و تمام هزینه‌ها به صورت آزاد محاسبه می‌شود. اما شاتل با توجه به مجوز قانونی خود، امکان استفاده از بستر رادیویی یک یا چند اپراتور پایه را با حفظ مزایا، بسته‌ها و تعرفه‌های … ادامه

شاتل موبایل چه مودم‌هایی ارایه می کند و این مودم‌ها شامل چه قابلیت‌هایی است؟

Date

در حال حاضر شاتل موبایل ۵ مدل مودم با نام‌های تجاری شاتل موبایل ، زایکسل و هواوی، و با قابلیت 3G، 4G و 4.5G در انواع گوناگون رومیزی، جیبی و ویژه خودرو ارایه می‌کند. این مودم‌ها شامل پشتیبانی فنی کامل و گارانتی یکساله هستند و می‌توانید جزییات آنها را در این لینک مشاهده کنید. استفاده از … ادامه

شاتل موبایل برای مشترکین سرویسهای اینترنت پرسرعت شاتل چه خدمات ویژه‌ای دارد؟

Date

شاتل موبایل در قالب کمپین‌های دوره‌ای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژهای برای خرید سیم‌کارت و فعال‌سازی بسته‌های اینترنت پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاع از جزییات شرایط ویژه می‌توانید به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه فرمایید. اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به وب‌سایت شاتل موبایل و پی‌گیری جشنواره‌های شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی شاتل پیشنهادهای ویژهای … ادامه

در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیم‌کارت و مودم چگونه به دستم می‌رسد؟

Date

توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیم‌کارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا … ادامه

مبنای محاسبه یک ماه برای بسته های اینترنتی و ترکیبی در شاتل موبایل چند روز است؟

Date

در نظر داشته باشید با توجه به مشکلاتی که ممکن است در مبناهای محاسبه‌ی مدت زمان دوره‌ی بسته در تقویم‌های شمسی و میلادی وجود داشته باشد، مبنای محاسبه‌ی مدت زمان دوره‌ها فارغ از اینکه ماه‌ها دارای ۲۹ یا ۳۱ روز باشند، ۳۰ روز در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب بسته های یک‌ماهه در هر … ادامه

آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار می‌تواند نسبت به جبران هزینه‌های لازم‌التادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟

Date

در صورت وجود اعتبار، دارنده پروانه می تواند با انجام اطلاع‌رسانی لازم، پس از بازه زمانی سه ماهه و همچنین به ازای هر دوره زمانی بدون تراکنش از طرف مشترک پس از گذشت این بازه زمانی سه ماهه، نسبت به جبران هزینه‌های لازم‌التادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط به میزان حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ … ادامه