بسته آغازین چیست؟ 1397/07/02 سیمکارتهای شاتل موبایل به همراه بستههای آغازین متنوعی به بازار عرضه شدهاند. این بستهها براساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه، پیامک و ترافیک دسترسی به اینترنت به همراه خدمات محتوایی و مکمل است. با استفاده از قابلیت تمدید خودکار بستههای آغازین، مشترکین شاتل موبایل میتوانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه و یا سه ماهه … ادامه
آیا شاتل موبایل روی شبکه اپراتورهای دیگر رومینگ داخلی دارد و هزینهها آزاد محاسبه میشود؟ 1397/07/02 خدمات شاتل موبایل شامل رومینگ داخلی نیست. در رومینگ داخلی مشترک نمیتواند از بستههای فعال و تعرفههای ویژه اشتراک خود استفاده کند و تمام هزینهها به صورت آزاد محاسبه میشود. اما شاتل با توجه به مجوز قانونی خود، امکان استفاده از بستر رادیویی یک یا چند اپراتور پایه را با حفظ مزایا، بستهها و تعرفههای … ادامه
شاتل موبایل چه مودمهایی ارایه می کند و این مودمها شامل چه قابلیتهایی است؟ 1397/07/02 در حال حاضر شاتل موبایل ۵ مدل مودم با نامهای تجاری شاتل موبایل ، زایکسل و هواوی، و با قابلیت 3G، 4G و 4.5G در انواع گوناگون رومیزی، جیبی و ویژه خودرو ارایه میکند. این مودمها شامل پشتیبانی فنی کامل و گارانتی یکساله هستند و میتوانید جزییات آنها را در این لینک مشاهده کنید. استفاده از … ادامه
شاتل موبایل برای مشترکین سرویسهای اینترنت پرسرعت شاتل چه خدمات ویژهای دارد؟ 1397/07/02 شاتل موبایل در قالب کمپینهای دورهای، برای مشترکین DSL شاتل شرایط ویژهای برای خرید سیمکارت و فعالسازی بستههای اینترنت پیشنهاد میدهد. برای اطلاع از جزییات شرایط ویژه میتوانید به وبسایت شاتل موبایل مراجعه فرمایید. اگر شاتلی هستید همواره با مراجعه به وبسایت شاتل موبایل و پیگیری جشنوارههای شاتل موبایل در شبکههای اجتماعی شاتل پیشنهادهای ویژهای … ادامه
در صورت خرید آنلاین یا تلفنی، سیمکارت و مودم چگونه به دستم میرسد؟ 1397/07/02 توجه داشته باشید بر اساس قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در زمان تحویل سیمکارت، لازم است خریدار به همراه اصل کارت ملی جدید یا شناسنامه جدید یا کارت ملی قدیمی به همراه برگه تعویض کارت ملی در آدرس اعلام شده، حاضر باشد و کپی کارت ملی خود به مامور پست تحویل دهد. لذا … ادامه
امکان خرید سیمکارت شاتل موبایل به چه روشهایی وجود دارد؟ 1397/07/02 شما از ۳ روش میتوانید محصولات شاتل موبایل را تهیه کنید: انتخاب شماره و خرید آنلاین ثبتنام و خرید تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 ثبتنام حضوری از طریق مراجعه به یکی از مراکز فروش شاتل موبایل
مبنای محاسبه یک ماه برای بسته های اینترنتی و ترکیبی در شاتل موبایل چند روز است؟ 1397/07/01 در نظر داشته باشید با توجه به مشکلاتی که ممکن است در مبناهای محاسبهی مدت زمان دورهی بسته در تقویمهای شمسی و میلادی وجود داشته باشد، مبنای محاسبهی مدت زمان دورهها فارغ از اینکه ماهها دارای ۲۹ یا ۳۱ روز باشند، ۳۰ روز در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب بسته های یکماهه در هر … ادامه
هزینه تماس با مرکز تماس شاتل موبایل چقدر است؟ 1397/07/01 تماس با مرکز پشتیبانی شاتل موبایل شامل هزینه است و بر اساس تعرفههای مکالمه این اپراتور محاسبه میشود.
آیا دارنده پروانه در صورت وجود اعتبار میتواند نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط اقدام نماید؟ 1397/07/01 در صورت وجود اعتبار، دارنده پروانه می تواند با انجام اطلاعرسانی لازم، پس از بازه زمانی سه ماهه و همچنین به ازای هر دوره زمانی بدون تراکنش از طرف مشترک پس از گذشت این بازه زمانی سه ماهه، نسبت به جبران هزینههای لازمالتادیه برای نگهداری شبکه و ارتباط به میزان حداکثر تعرفه ۲۰ دقیقه نرخ … ادامه