تعویض سیمکارت هوشمند شاتل موبایل
ممکن است به دلایل مختلفی همچون مفقود شدن، آسیب دیدن سیمکارت، سوختن سیمکارت و…، درخواست تعویض سیمکارت خود را داشته باشید. در این حالت شماره تلفن همراه شما تغییر نمیکند و تنها سیم کارت شما تعویض خواهد شد.
مشترکین میتوانند به یکی از روشهای زیر سیمکارت جایگزین خود را دریافت کنند:
برای سهولت بیشتر مشترکین، با تکمیل اطلاعات فرم زیر درخواست شما برای تعویض سیمکارت ثبت شده و همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت:
نام و نام خانوادگی (الزامی)
شماره کد ملی / شماره گذرنامه (الزامی)
شماره تماس (الزامی)
آدرس
به راهنمایی نیاز دارید؟
۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.