سرویس انتقال دیتا یکی از خدمات متمایز شاتل موبایل است که تنها توسط این اپراتور در کشور ارائه می شود. انتقال دیتا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید باقیمانده اینترنت استفاده نشده بسته خود را تا سقف معینی به دوره بعد انتقال دهید. این سرویس برای تعدادی از بسته های اینترنت شاتل موبایل فعال است که در زیر مشاهده می کنید.
در صورتی که شما چند بسته با مدت زمانی یکسان داشته باشید (مثلاً دو بسته ۶ ماهه یا دو بسته هفت روزه) اولویت مصرف با بسته ای است که زودتر خریداری شده است.
بستهها با تنوع ویژه، به منظور مدیریت آسان هزینههای شما در نظر گرفته شدهاند. شما میتوانید بسته متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.
برای فعالسازی هر کدام از بستهها با استفاده از اعتبار موجود در سیمکارت خود میتوانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید:
شمارهگیری کد دستوری #۱* از طریق سیمکارتهای شاتل موبایل
بخش خرید بسته در «مدیریت حساب اینترنتی» شاتل موبایل به نشانی my.shatelmobile.ir
برای خرید هر کدام از بستهها با پرداخت مستقیم میتوانید از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:
شمارهگیری کد دستوری #۱* از سیمکارتهای شاتل موبایل
شمارهگیری کد دستوری #۷* از سیمکارتهای شاتل موبایل
شمارهگیری کد دستوری #۷۲۴* از سایر خطوط
شمارهگیری کد دستوری #۷۸۹* از سایر خطوط
برای اطلاع از میزان اعتبار باقی مانده بسته خریداری شده و مدیریت بسته ها، کد #۱* را از سیمکارت شاتل موبایل خود شمارهگیری کنید و یا به بخش مدیریت حساب اینترنتی مراجعه کنید.
شما میتوانید با قابلیت فوقالعاده «انتقال دیتا» که برای نخستین بار در ایران توسط شاتل موبایل معرفی شده، در زمان تمدید بسته، دیتای باقی مانده (تا سقف ۴۰۰ مگابایت) از بسته قبلی خود را به دوره بعد منتقل کنید.
در صورت خرید بسته با قابلیت تمدید خودکار، بسته به صورت خودکار پس از پایان مدت اعتبار زمانی بسته و یا تمام شدن حجم اینترنت همراه بسته (هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد) تمدید می گردد. برای تمدید مجدد بسته، هزینه آن از اعتبار شما کسر می شود. براین اساس لازم است که دقت داشته باشید در زمان تمدید بسته، اعتبار کافی در حساب خود داشته باشید.
در صورت تمایل برای غیرفعالسازی قابلیت تمدید خودکار، میتوانید به بخش ثبت درخواست سیستم مدیریت حساب اینترنتی خود مراجعه و درخواست فوق را ثبت کنید و یا از طریق مرکز تماس ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام کنید.
در بستههای تمدیدپذیر شاتل موبایل، تنها اینترنت بسته شامل تمدید خودکار شده و امکان تمدید مکالمه و پیامک موجود در این بستهها وجود ندارد.
در صورتی که شما بیش از یک بسته فعال داشته باشید، اولویت مصرف اینترنت همراه به ترتیب زیر است: جشنواره، بسته یکروزه، بسته هفتروزه، بسته آغازین ۱ ماهه / بسته آغازین FMC، بسته ترکیبی ۳۰ روزه، بسته ۳۰ روزه / بسته تمدید ماهیانه FMC، بسته ترکیبی سهماهه، بسته آغازین با تخصیص ماهیانه، بسته سهماهه، بسته ترکیبی ۶ ماهه، بسته ۶ ماهه، بسته ترکیبی ۱۲ ماهه، بسته ۱۲ ماهه، تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت همراه، تعرفه آزاد اینترنت
سقف مصرف منصفانه برای مکالمه نامحدود درونشبکه ۱۰۰۰ دقیقه است
تماس با کدهای خدماتی شامل مکالمه های برونشبکه بوده و مشمول بسته تشویقی نخواهد شد.
برای خرید روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید:
آیا میدانستید؟ در صورت استفاده از اینترنت سیمکارت شاتل موبایل، میتوانید بدون نیاز به خرید اشتراک، از تماشای بهروزترین فیلمها و سریالهای ایران و جهان در نماوا لذت ببرید.
به پشتیبانی نیاز دارید؟
۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.