نوشته‌های بلاگ > برای اولین بار در ایران امکان انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت توسط شاتل موبایل ممکن شد

برای اولین بار در ایران امکان انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت توسط شاتل موبایل ممکن شد

Date

شاتل موبایل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در کشور، امکان انتقال بخشی از باقی مانده بسته‌های اینترنت همراه به دوره بعد را برای مشترکین سیم کارت های خود امکان پذیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، قابلیت منحصر به فرد انتقال باقی مانده ترافیک بسته‌های اینترنت زمانی فعال می‌شود که در بسته‌های مرتبط، اعتبار زمانی بسته خریداری شده به پایان رسیده اما حجم دیتای مشترک به طور کامل مصرف نشده باشد. در این حالت، مشترک می‌تواند با تمدید بسته قبلی برای دوره زمانی مشابه، بخشی از باقی ‌مانده بسته فعلی خود را به دوره زمانی بسته جدید منتقل کند.

بنابر این گزارش، شاتل موبایل طرح‌ها و بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای به مشترکین خود ارائه کرده که تجربه متفاوتی از خدمات تلفن همراه ۳G، ۴G و ۴٫۵G را به آنها عرضه می‌کند. شاتل موبایل در حال حاضر، ۲۴ بسته شامل بسته‌های آغازین، بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار داده است.

متقاضیان برای خرید سیم‌کارت‌ها و بسته‌های شاتل موبایل می‌توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا با مرکز تماس ۲۴ ساعته شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.