راهنمای اپلیکیشن اندروید شاتل موبایل من

 

با اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) می توانید کلیه خدمات غیر حضوری خود را به صورت آنلاین انجام دهید، حساب شاتل موبایل خود را مدیریت کنید، بسته اینترنت و شارژ شاتل موبایل بخرید، از پیشنهادهای ویژه مطلع شوید و جزئیات کارکرد خود را مشاهده کنید. اپلیکیشن اندرویدی شاتل موبایل من را میتوانید از دکمه زیر دانلود نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن اندروید شاتل موبایل من

 

ساخت حساب کاربری جدید

در صورتی که حساب کاربری ندارید، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود روی گزینه «هنوز عضو نیستید؟» کلیک کنید.

 

برای ایجاد حساب کاربری شاتل موبایلی؛ کد ملی و آدرس ایمیل ارائه شده در فرآیند ثبت نام را وارد کرده و پس از مطالعه قوانین و مقررات شاتل موبایل در صورتی که با آن موافق هستید کادر مربوطه را تیک بزنید. پس از تکمیل و ارسال اطلاعات به صورت صحیح، ایمیلی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد. چنانچه موفق به دریافت ایمیل نشدید، لطفا با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید.

 

ورود به حساب کاربری

در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دارید، با ورود این اطلاعات در بخش مربوطه وارد حساب کاربری خود شوید.

  1. برای تمام مشترکین شاتل موبایل، نام کاربری همان کد ملی مشترک است.
  2. رمز عبور تمام مشترکین به هنگام ایجاد حساب کاربری به آدرس ایمیل ارائه شده در زمان ثبت نام، ارسال می‌شود.

فراموشی رمز عبور

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید تا به صفحه زیر راهنمایی شوید. در این صفحه با تکمیل اطلاعات موردنیاز و کلیک بر روی گزینه ارسال، ایمیل یا پیامکی حاوی رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد که با ورود آن در صفحه اولیه به حساب کاربری خود دسترسی خواهید یافت.

ورود به مدیریت حساب کاربری

  1. پس از ورود به مدیریت حساب اینترنتی، در صورتی که مالک بیش از یک شماره شاتل موبایلی هستید، از بالای صفحه کادر آبی، شماره‌ای که قصد بررسی میزان مصرف آن را دارید انتخاب کنید.
  2. میزان اعتبار باقی مانده هر کدام از سیم‌کارت‌های شما از نظر حجم بسته، میزان مکالمه باقی‌مانده و تعداد پیامک، در این قسمت قابل مشاهده است.
  3. در این صفحه همچنین بسته و یا شارژ مورد نظر خود را نیز می‌توانید خریداری نمایید. 

 

منوی سمت چپ

  1. از منوی سمت چپ میتوانید اطلاعات من، خدمات من، خرید بسته، مدیریت اعتبار، پیشنهادات، تماس با ما و… بگیرید.
  2. همچنین میتوانید از برنامه خروج کنید

اطلاعات من

  1. اطلاعات من: در این بخش می‌توانید اطلاعات خود همچون آدرس،ایمیل، شماره تماس و … را تغییر دهید.
  2. تغییر رمز: در این بخش می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
  3. سیم کارت: در صورت فراموشی PIN از این بخش می‌توانید PUK سیم‌کارت خود را مشاهده نمایید همچنین در صورت مفقود شدن یا بروز هرگونه مشکلی در قسمت تغییر وضعیت سیم، سیم‌کارت خود را مسدود کنید.

 

خدمات من

در بخش خدمات من می‌توانید خدمات و سرویس های موجود روی سیم‌کارت خود را فعال و یا غیرفعال نمایید.

به عنوان مثال اقداماتی از قبیل انتقال یا مسدود کردن تماس‌ها، فعال یا غیرفعال کردن تماس‌های از دست رفته و به طور کلی مدیریت خدمات دریافتی خود را انجام دهید.

خرید بسته

در بخش خرید بسته در منوی سمت چپ و همچنین از طریق آیکون بسته در فوتر اپلیکیشن می‌توانید بسته متناسب با مصرف خود را مشاهده و انتخاب کنید و از طریق فیلترهای بالای صفحه میتوانید نوع بسته و حجم بسته موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

بعد از انتخاب بسته از 3 طریق زیر میتوانید بسته موردنظر خود را خریداری کرد:

  1. بسته انتخابی را با استفاده از اعتبار موجود در سیم‌کارت خود خریداری کنید.
  2. هزینه بسته انتخابی را به صورت آنلاین و از درگاه بانک پرداخت کنید.
  3. بسته انتخابی را با شماره‌گیری کد دستوری درج شده در انتهای آن خریداری کنید.

 

5. در بسته‌هایی که دارای هدیه پلاس هستند، بسته ‌های اینترنت شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه مضاعفی به همراه این بسته‌‌های افزایشی عرضه می‌شوند که مشترکین با حضور در مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس می‌توانند از این بسته‌های هدیه استفاده کنند.

اگر اعتبار شما برای فعال‌سازی بسته یا تمدید خودکار کافی نباشد «پیغام اعتبار کافی وجود ندارد» نمایش داده می‌شود که در اینصورت لازم است ابتدا اعتبار خود را افزایش داده و مجددا بسته مورد نظر را فعال کنید.

 

مدیریت اعتبار

در  بخش مدیرت اعتبار در منوی سمت چپ و همچنین از طریق آیکون سیمکارت در فوتر اپلیکیشن که از می‌توانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید، به صورت اینترنتی شارژ بخرید یا از میزان اعتبار موجود در سیم‌کارت خود، خط شاتل موبایلی دوستانتان را شارژ کنید.

  1. برای افزایش اعتبار کافیست مبلغ مورد نظر خود را به ریال وارد کرده و روی گزینه افزایش اعتبار کلیک کنید. حداقل مبلغ شارژ 10،000 ریال است و این مبلغ با احتساب ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.
  2. برای انتقال اعتبار مبلغ و شماره شاتل موبایلی مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه انتقال کلیک کنید. لازم به ذکر است که:
  • مبلغ انتقال شارژ به ریال است.
  • هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش ۵۰۰ ریال است.
  • حداقل میزان انتقال اعتبار ۵۰۰۰ ریال و حداکثر ۲۰٫۰۰۰ ریال در هر تراکنش است.
  • حداکثر میزان انتقال اعتبار در ماه ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.
  • حداقل میزان اعتبار پس از انتقال شارژ باید ۱۰٫۰۰۰ ریال باشد.

پیشنهادات

در بخش پشنهادات و همچنین از طریق آیکون هدیه در فوتر، سمت راست می‌توانید کمپین‌ها و پیشنهادات شاتل موبایل را مشاهده کنید و با کلیک برروی هر بنر وارد صفحه مربوط به کمپین موردنظر شده و اطلاعات کامل از آن را مشاهده کنید.

تماس با ما 

در این بخش در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرید. همچنین برای آشنایی با شبکه های اجتماعی شاتل موبایل از این صفجه میتوانید اقدام نمایید.

تاریخچه

در این بخش تاریخچه تراکنش هایی که انجام دادید را میتوانید مشاهده کنید. مبلغ و تاریخ تراکنش در این لیست آمده است.

پشتیبانی

در این بخش می‌توانید درخواست‌ها، انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با کارشناسان مرکز خدمات مشترکین در میان بگذارید تا پس از بررسی، نتایج آن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما اعلام شود.

عنوان درخواست خود را از قسمت موضوع میتوانید انتخاب کنید. به عنوان مثال، ممکن است درخواست شما رسیدگی به مشکل آنتن‌دهی شما باشد.

مناطق تحت پوشش

در این بخش می‌توانید از مناطق تحت پوشش شاتل موبایل مطلع شوید.

 

تست سرعت 

در این بخش می‌توانید سرعت دانلود خود را تست و از کیفیت سرویس خود اطمینان حاصل کنید.