راهنمای اپلیکیشن اندروید شاتل موبایل من
با اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) می توانید کلیه خدمات غیر حضوری خود را به صورت آنلاین دریافت کنید، حساب شاتل موبایل خود را مدیریت کنید، بسته اینترنت و شارژ شاتل موبایل بخرید، از پیشنهادهای ویژه مطلع شوید و جزئیات کارکرد خود را مشاهده کنید. اپلیکیشن اندرویدی شاتل موبایل من را میتوانید از دکمه زیر دانلود نمایید.
دانلود اپلیکیشن اندروید شاتل موبایل من
ورود به اپلیکیشن
ورود به حساب
از این گزینه برای ورود به حساب شاتل موبایل خود یا ساختن حساب جدید استفاده کنید.
انتخاب شماره و خرید سیمکارت
با انتخاب این گزینه میتوانید شماره دلخواه خود را انتخاب کرده و سیمکارت شاتل موبایل بخرید.
کدهای دستوری
در صورت انتخاب این گزینه، کدهای دستوری کاربردی برای استفاده از خدمات شاتل موبایل قابل ملاحظه است.
راهنمای استفاده از اپلیکیشن
در این قسمت میتوانید به راهنمای استفاده از اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.
ساخت حساب کاربری جدید
در صورتی که حساب کاربری ندارید، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود، گزینه «دریافت رمز عبور» را انتخاب کنید.
جهت دریافت رمز عبور در اولین ورود، با انتخاب دکمه «دریافت رمز عبور»، میتوانید آن را از طریق پیامک یا پست الکترونیکی دریافت کنید. چنانچه موفق به دریافت ایمیل یا پیامک نشدید، لطفاً با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید.
ورود به حساب کاربری
برای ورود به برنامه، ابتدا کد ملی (برای اشخاص حقیقی)، کد اقتصادی (برای مشترکین حقوقی)، شماره گذرنامه یا کد فراگیر (برای اتباع خارجی) و سپس رمز عبور خود را وارد کنید.
فراموشی رمز عبور
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردهاید، با انتخاب دکمه «دریافت رمز عبور»، میتوانید آن را از طریق پیامک یا پست الکترونیکی دریافت کنید. چنانچه موفق به دریافت ایمیل یا پیامک نشدید، لطفاً با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید.
ورود به مدیریت حساب کاربری
- پس از ورود به مدیریت حساب اینترنتی، در صورتی که مالک بیش از یک شماره شاتل موبایلی هستید، از بالای صفحه کادر آبی، شمارهای که قصد بررسی میزان مصرف آن را دارید انتخاب کنید.
- میزان اعتبار باقی مانده هر کدام از سیمکارتهای شما از نظر حجم بسته، میزان مکالمه باقیمانده و تعداد پیامک، در این قسمت قابل مشاهده است.
- همچنین در این صفحه میتوانید بسته و یا شارژ مورد نظر خود را نیز خریداری نمایید.
پیشنهادهای شخصی و روزانه
در صفحه اصلی اپلیکیشن، با انتخاب آیکون تقویم، میتوانید پیشنهاد روزانه را مشاهده کنید. همچنین این پیشنهاد در ابتدای صفحه خرید بسته نیز قابل مشاهده است.
ضمناً در صورت وجود پیشنهاد شخصی برای شما، این پیشنهاد نیز در همین بخشها نمایش داده خواهد شد.
منوی سمت راست
از طریق این منو به مواردی مانند مشخصات من، خدمات سیمکارت، خرید بسته، مدیریت اعتبار، جشنوارهها، پشتیبانی و … دسترسی خواهید داشت.
مشخصات من
- مشخصات من: در این بخش میتوانید اطلاعات خود همچون آدرس،ایمیل، شماره تماس و … را تغییر دهید.
- تغییر رمز: در این بخش میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
- سیمکارت: در صورت فراموشی PIN از این بخش میتوانید PUK سیمکارت خود را مشاهده نمایید همچنین در صورت مفقود شدن یا بروز هرگونه مشکلی در قسمت تغییر وضعیت سیم، سیمکارت خود را مسدود کنید.
خدمات سیمکارت
در بخش خدمات سیمکارت میتوانید خدمات و سرویس های موجود روی سیمکارت خود را فعال و یا غیرفعال نمایید.
به عنوان مثال اقداماتی از قبیل انتقال یا مسدود کردن تماسها، فعال یا غیرفعال کردن اطلاعرسانی تماسهای از دست رفته و به طور کلی مدیریت خدمات دریافتی خود را انجام دهید.
خرید بسته
در بخش خرید بسته در منوی سمت راست و همچنین از طریق آیکون بسته در فوتر اپلیکیشن میتوانید بسته متناسب با مصرف خود را مشاهده و انتخاب کنید و از طریق فیلترهای بالای صفحه میتوانید نوع بسته و مدت بسته موردنظرتان را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب بسته از 3 طریق زیر میتوانید بسته موردنظر خود را خریداری کرد:
- بسته انتخابی را با استفاده از اعتبار موجود در سیمکارت خود خریداری کنید.
- هزینه بسته انتخابی را به صورت آنلاین و از درگاه بانک پرداخت کنید.
- بسته انتخابی را با شمارهگیری کد دستوری درج شده در انتهای آن خریداری کنید.
اگر اعتبار شما برای فعالسازی بسته یا تمدید خودکار کافی نباشد «پیغام اعتبار کافی وجود ندارد» نمایش داده میشود که در اینصورت لازم است ابتدا اعتبار خود را افزایش داده و مجددا بسته مورد نظر را فعال کنید.
مدیریت اعتبار
در بخش مدیرت اعتبار در منوی سمت راست و همچنین از طریق آیکون کارت اعتباری در فوتر اپلیکیشن میتوانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید، به صورت اینترنتی شارژ بخرید یا از میزان اعتبار موجود در سیمکارت خود، خط شاتل موبایلی دوستانتان را شارژ کنید.
- برای افزایش اعتبار کافیست مبلغ مورد نظر خود را به ریال وارد کرده و روی گزینه «افزایش» کلیک کنید. حداقل مبلغ شارژ ۱۰٫۰۰۰ ریال است و این مبلغ با احتساب ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.
- برای انتقال اعتبار مبلغ و شماره شاتل موبایلی مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه «انتقال» کلیک کنید. لازم به ذکر است که:
- مبلغ انتقال شارژ به ریال است.
- هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش ۵۰۰ ریال است.
- حداقل میزان انتقال اعتبار ۵۰۰۰ ریال و حداکثر ۲۰٫۰۰۰ ریال در هر تراکنش است.
- حداکثر میزان انتقال اعتبار در ماه ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.
- حداقل میزان اعتبار پس از انتقال شارژ باید ۱۰٫۰۰۰ ریال باشد.
جشنوارهها
در این بخش و یا با انتخاب آیکون بسته هدیه در فوتر اپلیکیشن میتوانید از جشنوارههای متنوع شاتل موبایل باخبر شوید. همچنین در بخش «خدمات ویژه شما»، از خدمات تخفیفی ویژه شاتلی موبایلیها مطلع خواهید شد.
پشتیبانی
در این بخش و و یا با انتخاب آیکون پشتیبانی در فوتر اپلیکیشن در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرید و یا درخواستها، انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با انتخاب گزینه «ثبت درخواست»، با کارشناسان مرکز خدمات مشترکین در میان بگذارید تا پس از بررسی، نتایج آن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما اعلام شود.
عنوان درخواست خود را از قسمت موضوع میتوانید انتخاب کنید. به عنوان مثال، ممکن است درخواست شما رسیدگی به مشکل آنتندهی شما باشد.
در این بخش میتوانید از گزینههای «ارسال ایمیل» و یا «چت با پشتیبانی» نیز برای تماس با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل استفاده کنید.
همچنین در این بخش میتوانید به سؤالات متداول دسترسی داشته باشید.
از طریق این صفحه، شبکه های اجتماعی شاتل موبایل نیز در دسترس شما هستند.
دعوت از دوستان
با انتخاب این گزینه، در صورت وجود جشنواره دعوت از دوستان، میتوانید در این جشنوارهها شرکت کنید.
تاریخچه افزایش اعتبار
در این بخش تاریخچه تراکنش هایی که انجام دادید را میتوانید مشاهده کنید. مبلغ و تاریخ تراکنش در این لیست آمده است.
مناطق تحت پوشش
در این بخش میتوانید از مناطق تحت پوشش شاتل موبایل مطلع شوید.
تست سرعت
در این بخش میتوانید سرعت دانلود خود را تست و از کیفیت سرویس خود اطمینان حاصل کنید.