جشنواره‌ها > ۱۳ روز، هر روز عیدی بگیر

۱۳ روز، هر روز عیدی بگیر

۱۳ روز، هر روز عیدی بگیر!

شاتل ‏‌موبایل در جشنواره نوروز ۱۴۰۲ به تمامی مشترکین فعلی و جدید خود به مدت ۱۳ روز، بسته اینترنت و کدهای تخفیف شگفت انگیز هدیه می دهد.

اگر مشترک شاتل موبایل هستید فقط کافی‌ست از طریق روش های زیر در جشنواره زمستان ۱۴۰۱ امتیاز کسب کنید و تا پایان ۲۳ اسفند با رساندن امتیازتان به حد نصاب، ۱۳ روز عید از شاتل موبایل بسته اینترنت و کدهای تخفیف شگفت انگیز هدیه بگیرید.

شاتل موبایلی نیستید؟

شاتل موبایل تنها ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند با قابلیت مکالمه، پیامک و اینترنت همراه در کشور است که امکان اتصال به شبکه هر ۳ اپراتور دارای شبکه رادیویی را دارد و به طور هوشمند، متناسب با منطقه جغرافیایی شما بهترین و باکیفیت ترین پوشش شبکه را برایتان انتخاب می کند.

اگر در بازه زمانی ۲۳ بهمن تا پایان ۲۳ اسفند سیم کارت شاتل موبایل را به همراه یکی از بسته های آغازین ۱ تا ۴ را خریداری کنید، می توانید ۱۳ روز نوروز از شاتل موبایل هدیه بگیرید.

 

در نظر داشته باشید:
bullet مشترکین جدید فقط در صورت خرید سیم‌کارت با یکی از بسته‌های آغازین ۱ تا ۴ مشمول دریافت هدایای عید خواهند شد.
bullet مشترکین فعلی با فعالیت های خود در شبکه شاتل موبایل، علاوه بر ذخیره کردن امتیاز در «جشنواره زمستان ۱۴۰۱»، در صورتی که تا ۲۳ اسفند ماه امتیاز خود را به حد نصاب لازم برای شرکت در جشنواره عید برسانند، هدایای ۱۳ روز عید را دریافت خواهند کرد. حد نصاب امتیاز برای دریافت هدایای عید برای مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.
bullet هدایای ایام عید که به صورت لینک یا کد برای مشترکین پیامک می شوند، روزانه هستند و فقط در همان روز اعتبار دارند.