پرسش‌های متداول

سرویس پیامک انبوه خدماتی

تمامی سازمان ها و کسب و کارها میتوانند از پنل سرویس پیامک انبوه شاتل موبایل استفاده کنند که در اینجا به برخی از این کسب و کارها اشاره می شود:

  • بانک ها و موسسات اعتباری
  • کلیه کسب و کارهای دارای باشگاه مشتریان
  • مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس
  • آژانس هواپیمایی
  • حمل و نقل
  • مراکز تجاری، رستوران ها و هتل ها
  • فروشگاه های اینترنتی

سرشماره های پیامک خدماتی شاتل موبایل به دو دسته خدماتی و تبلیغاتی تقسیم می شوند.

فعالسازی سرشماره های پیامک شاتل موبایل پس از ثبت درخواست و ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام مشترک تا ۲۴ ساعت کاری انجام می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شرکت ها عبارتند از:

  • مجوز صنفی
  •  آگهی تاسیس
  • آگهی آخرین تغییرات هیئت مدیره
  •  معرفی نامه نماینده شرکت
  • کارت ملی نماینده شرکت

خیر،پنل سرویس پیامک شاتل موبایل به صورت خودکار در ارسال گروهی شماره های تکراری را حذف کرده و فقط یکبار ارسال انجام می شود.

بله،طبق قوانین موجود جهت رفاه حال مشترکین، ارسال پیامک تبلیغاتی از ساعت ۲۲ شب الی ۷ صبح ممنوع می باشد.

هزینه های سرویس پیامک انبوه شاتل موبایل به دو بخش تقسیم میشود:

۱) سرشماه های رند و غیررند

۲) صورتحساب های ارسال پیامک

روش های پرداخت در شاتل موبایل به دو صورت پیش پرداخت(Prepaid) و پس پرداخت(Postpaid) میباشد.

پنل پیامک شاتل موبایل تحت وب بوده و نیاز به نصب نرم افزار خاصی ندارد و تنها با وایت لیست کردن آیپی مشترکین پنل پیامکی فعال می شود.