خدمات مشتریان شاتل موبایل شامل مجموعه سرویسهای پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش است که به صورت شبانهروزی و با همکاری چند صد نفر نیروی مجرب و متخصص در سراسر کشور به مشتریان ارایه میشود.
کارشناسان مرکز شبانهروزی خدمات مشتریان شاتل موبایل، ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال، پاسخگوی پرسشها و مشکلات احتمالی مشتریان و متقاضیان هستند. برای برقراری ارتباط با این مرکز میتوانید شماره ۱۰۰ را از خطوط شاتل موبایل و یا شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط شمارهگیری فرمایید. همچنین میتوانید از سامانه صدای مشتری برای ارسال پیامهای خود استفاده نمایید.