راهنمای اپلیکیشن iOS شاتل موبایل من

با استفاده از اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) می توانید کلیه خدمات غیر حضوری خود را به صورت آنلاین انجام دهید، حساب شاتل موبایل خود را مدیریت کنید، بسته اینترنت و شارژ شاتل موبایل بخرید، از پیشنهادهای ویژه مطلع شوید و جزئیات کارکرد خود را مشاهده کنید. نسخه iOS اپلیکیشن شاتل موبایل من را میتوانید از دکمه زیر دانلود نمایید.

 

نحوه استفاده از نسخه iOS (نسخه PWA)

برای استفاده از نسخه iOS اپلیکیشن شاتل موبایل من، ابتدا به آدرس my.shatelmobile.ir مراجعه کرده، در نوار پایین صفحه دکمهرا انتخاب کنید، پس از آن با انتخاب گزینه Add to home screen و انتخاب Add از قسمت بالای صفحه، آیکون مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل به منوی گوشی شما افزوده خواهد شد و شما به راحتی می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

 

ساخت حساب کاربری جدید

در صورتی که حساب کاربری ندارید، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود روی گزینه «هنوز عضو نیستید؟» کلیک کنید.

برای ایجاد حساب کاربری شاتل موبایلی؛ کد ملی، آدرس ایمیل ارائه شده در فرآیند ثبت‌نام و شماره شاتل موبایل خود را وارد کرده و پس از مطالعه قوانین و مقررات شاتل موبایل در صورتی که با آن موافق هستید کادر مربوطه را تیک بزنید و کد موجود در تصویر را وارد کنید. پس از تکمیل و ارسال اطلاعات به صورت صحیح، ایمیلی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه موفق به دریافت ایمیل نشدید، لطفا با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

ورود به حساب کاربری

در این بخش با ثبت نام کاربری و رمز عبورتان می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

      ۱. برای تمام مشترکین شاتل موبایل، نام کاربری همان کد ملی مشترک است.

۲. رمز عبور تمام مشترکین به هنگام ایجاد حساب کاربری به آدرس ایمیل ارائه شده در زمان ثبت نام، ارسال شده است.

فراموشی رمز عبور

در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده‌ام» کلیک کنید. در صفحه باز شده با تکمیل اطلاعات موردنیاز و کلیک بر روی گزینه ارسال، ایمیل یا پیامکی حاوی رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد که با ورود آن در صفحه اولیه به حساب کاربری خود دسترسی خواهید یافت.

 

 

منوی سمت چپ

      ۱. از منوی سمت چپ میتوانید به بخش‌های مانده بسته‌ها، خرید بسته، مدیریت اعتبار، خدمات من، اطلاعات من و… دسترسی پیدا کنید.

۲. همچنین با انتخاب گزینه خروج می‌توانید از حساب کاربری خود خارج شوید.

مانده بسته‌ها

پس از ورود به بخش مانده بسته‌ها، در صورتی که مالک بیش از یک شماره شاتل موبایلی هستید، از بالای صفحه، شماره‌ای که قصد بررسی میزان مصرف آن را دارید انتخاب کنید. میزان اعتبار باقی مانده هر کدام از سیم‌کارت‌های شما براساس حجم بسته، میزان مکالمه باقی‌مانده و تعداد پیامک، در این قسمت قابل مشاهده است.

خرید بسته‌ها

در بخش خرید بسته می‌توانید از طریق فیلترها، نوع و حجم بسته متناسب با مصرف خود را مشاهده و انتخاب کنید.

 

مدیریت اعتبار

در بخش مدیریت اعتبار می‌توانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید، به صورت اینترنتی شارژ بخرید یا از اعتبار موجود در سیم‌کارت خود، خط شاتل موبایلی دوستانتان را شارژ کنید.

خدمات من 

در بخش خدمات من می‌توانید اقداماتی از قبیل انتقال یا مسدود کردن تماس‌ها، فعال یا غیرفعال کردن تماس‌های از دست رفته و به طور کلی مدیریت خدمات دریافتی خود را انجام دهید.

 

اطلاعات من

         ۱. اطلاعات من: در این بخش می‌توانید اطلاعات خود همچون آدرس، ایمیل، شماره تماس و … را تغییر دهید.

۲. تغییر رمز: در این بخش می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

۳. سیم کارت و PUK من: در صورت فراموشی PIN از این بخش می‌توانید PUK سیم‌کارت خود را مشاهده کنید.

پشتیبانی

در این بخش می‌توانید درخواست‌ها، انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با کارشناسان مرکز خدمات مشترکین در میان بگذارید تا پس از بررسی، نتایج آن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما اعلام شود.

شما می‌توانید عنوان درخواست خود را از قسمت موضوع انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، ممکن است درخواست شما رسیدگی به مشکل آنتن‌دهی باشد.

تاریخچه

در این بخش می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های خود شامل مبلغ و تاریخ آن‌ها را مشاهده کنید.

پیشنهادات ویژه

در بخش پشنهادات ویژه، می‌توانید پیشنهادهایی که به صورت روزانه به شما ارائه می‌شود و همچنین پیشنهاد ویژه خودتان را مشاهده می‌کنید. این بسته‌های پیشنهادی تا ۵۰ درصد هزینه‌های اینترنت شما را کاهش می‌دهد

به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.