بدون تغییر شماره تلفن همراه خود، اپراتور خود را به شاتل موبایل تغییر دهید
ترابرد به شاتل موبایل به شما این امکان را میدهد که از قیمتهای جذاب، اینترنت پرسرعت، کیفیت برتر آنتن، خدمات متنوع و پوشش گسترده ما با همان شمارهی قبلی خود بهرهمند شوید. قبل از انتقال، میتوانید قوانین مربوط به ترابرد را بررسی کنید تا از روند صحیح انتقال خود مطمئن شوید.
برای پیش ثبت نام ترابرد لطفا فرم زیر را دقیقا مطابق با اطلاعات مندرج در روزنامه رسمی شرکت تکمیل نمایید. لازم به ذکر است پرکردن این فرم به منزله ثبت نام نهایی ترابرد نبوده و با تکمیل آن صرفا درخواست شما در فرایند بررسی ترابرد قرار میگیرد.
ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه، به مشترکین تلفن همراه این امکان را میدهد تا بتوانند بدون تغییر شماره تلفن خود، اپراتور خود را تغییر داده و از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.
پس از ترابرد، مشرک در واقع، از مشترکین اپراتور جدید محسوب شده و امکان استفاده از تمام امکانات آن را خواهد داشت. ضمناً هزینه این خدمات نیز مطابق با تعرفه اپراتور مقصد خواهد بود.
اپراتوری که مشترک سیمکارت خود را از آن خریداری کرده و مشخصات وی به عنوان مالک سیمکارت در آن اپراتور ثبت شده است.
اپراتوری که مشترک قصد استفاده ازخدمات آن را بدون تغییر شماره خود دارد.
شما میتوانید از طریق سه روش زیر درخواست خود را برای ترابرد به شاتل موبایل ثبت کنید: • ارسال درخواست آنلاین: با مراجعه به صفحه ترابرد در وبسایت شاتل موبایل و تکمیل فرم ترابرد • مراجعه حضوری: ثبت درخواست با مراجعه به نمایندگیها و مراکز خدمات شاتل موبایل در سراسر ایران • درخواست تلفنی: ثبت درخواست ترابرد از طریق تماس با پشتیبانی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰
ترابرد برای هر شماره تلفن همراه فقط دو بار در سال ممکن است. در نظر داشته باشید که بازگشت به اپراتور پایه، ترابرد محسوب نمی شود. امکان اولین ترابرد فقط پس از ۳ ماه از زمان فعالسازی سیمکارت در اپراتور پایه وجود دارد، اما برای ترابردهای بعدی محدودیت زمانی وجود ندارد.
خیر، ولی در صورتی که مشترک به مدت ۶ ماه در شبکه اپراتور مقصد غیرفعال باشد، اپراتور مبدأ حق سلب امتیاز مشترک و واگذاری شماره را خواهد داشت.
برای تغییر مالکیت لازم است شماره ترابرد شده به اپراتور پایه برگردد.
نوع سیمکارت اعتباری یا دائمی، پس از ترابرد نیز به شکل پیش از ترابرد باقی خواهد ماند، اما از آنجا که فعلاً سیمکارت دائمی در شاتل موبایل ارائه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دائمی به شاتل موبایل وجود ندارد.
از آنجایی که سیمکارت دیتا فعلاً در شاتل موبایل عرضه نمیشود، امکان ترابرد سیمکارت دیتا به شاتل موبایل وجود ندارد.
خیر. در صورت انجام ترابرد، اعتبار ریالی، بستههای فعال و سایر خدمات فعال بر روی سیمکارت اپراتور مبدأ از بین خواهد رفت. پس از ترابرد مشترک میتواند از خدمات اپراتور مقصد استفاده کند.
پس از ترابرد کلیه هزینههای استفاده از سیمکارت جدید مطابق با تعرفههای شاتل موبایل خواهد بود.
بله. با انجام ترابرد سیمکارت قبلی غیرفعال شده و سیمکارت جدید از طرف اپراتور مقصد صادر و برای مشترک ارسال خواهد شد.
پس از دریافت پیامک از سوی اپراتور مبدأ مبنی بر غیرفعال شدن سیمکارت قبلی، سیم کارت شاتل موبایل که پیشتر از طریق پست به مشترک تحویل داده شده است فعال خواهد شد.
بله. با غیرفعال شدن سیمکارت قدیمی، شمارههای ذخیرهشده در آن از بین خواهند رفت. میتوان پیش از غیرفعال شدن سیمکارت، شمارههای مورد نظر را به حافظه تلفن همراه یا جای دیگری منتقل کرد.
با انجام ترابرد شماره شما هیچ تغییری نخواهد کرد و دقیقاً همان شماره و پیششماره به اپراتور جدید منتقل خواهد شد.
۳روز کاری از زمان ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری.
مشترک در هر زمانی از مراحل ترابرد میتواند با ارائه کد رهگیری پورتال اپراتور مقصد، دفاتر خدمات مشترکین و یا مرکز تماس آن اپراتور از وضعیت ترابرد شماره خود مطلع شود.
امکان انصراف از درخواست ترابرد تا پیش از اعلام آمادگی اپراتور مقصد برای فعالسازی وجود دارد. برای این منظور میتوان با استفاده از کد رهگیری، در پورتال اپراتور مقصد و یا دفاتر خدمات آن اپراتور اقدام کرد.
خیر. مشترک میتواند در هر زمانی برای بازگشت به اپراتور پایه اقدام کند.
با مراجعه به وبسایت و یا نمایندگیهای اپراتور پایه.
در این صورت وجود مشکل میتوان از طریق مرکز تماس مشتریان، دفاتر خدمات مشتریان و یا نمایندگیهای اپراتور مبدأ اقدام کرد. در صورت برطرف نشدن مشکل یا نیاز به شکایت، میتوان با سامانه شکایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (۱۹۵) تماس گرفت.
ترابرد به شاتل موبایل رایگان است و صرفاً هزینه بسته آغازین از مشترک دریافت میشود.
• مشترکینی که کمتر از سه ماه از تاریخ فعالسازی سیمکارت آنها گذشته است • مشترکینی که سیمکارت آنها به دلایل حقوقی و یا نقص مدارک مسدود است
به راهنمایی نیاز دارید؟
۲۴ ساعت شبانهروز و ۷ روز هفته میتوانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.