مشترک گرامی؛ با توجه به پیامک دریافتی در خصوص بهبود شبکه شاتلموبایل، خواهشمند است با شرکت در نظرسنجی زیر ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری فرمایید.
آیا در هفته گذشته تغییری در میزان آنتن دهی و یا کیفیت اینترنت و مکالمه سیم کارت شاتل موبایل خود احساس کرده اید؟ بلهخیر
آیا شما تغییری در میزان نقاط کور/بدون آنتن/ No Service سیم کارت خود احساس کرده اید؟ کاهش یافته استافزایش یافته استتغییری نکرده است
آیا کیفیت دسترسی شما به اینترنت در سطح شهر تغییری پیدا کرده است ؟ از اینترنت شاتل موبایل راضی هستم و تغییری نداشته استاز اینترنت شاتل موبایل ناراضی هستم و تغییری نداشته استبهتر شده است (در اکثر مناطق به اینترنت 3G و یا 4G/LTE وصل هستم)بدتر شده است (اکثر مناطق به اینترنت 2G/GPRS/EDGE وصل هستم)
آیا میزان آنتن دهی سیم کارت شاتل موبایل شما در زمان خروج از شهر تغییری داشته است؟ معمولا خارج از شهر تردد ندارمبهتر شده است (سریعتر به اینترنت 3G و یا 4G/LTE وصل می شوم)بدتر شده است (عدم پوشش/No Service/Emergency call هستم)تغییری نداشته است
آیا میزان آنتن دهی سیم کارت شاتل موبایل شما در زمان ورود به شهر تغییری داشته است؟ سریعتر به اینترنت 3G و یا 4G/LTE وصل می شومدیرتر به اینترنت 3G و یا 4G/LTE وصل می شومتغییری نداشته استGPRS/EDGE/2G باقی می مانم
انتقادات و پیشنهادات