سایر اخبار > مشترکین شاتل موبایل یک‌سال رایگان موسیقی گوش می‌کنند

مشترکین شاتل موبایل یک‌سال رایگان موسیقی گوش می‌کنند

Date

شاتل موبایل با همکاری اپلیکیشن “My Apps” بعنوان مرجع دانلود قانونی موسیقی و فیلم، امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به بیش از ۸۰ هزار قطعه موسیقی را برای مشترکین خود فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، هزینه یک‌سال اشتراک گوش دادن نامحدود به موسیقی و تماشای نامحدود فیلم در این اپلیکیشن 144 هزار تومان است که برای تمامی مشترکین قدیمی و جدید شاتل موبایل این اشتراک رایگان است. بر این اساس، مشترکین سیم کارت های شاتل، در کنار شنیدن و دانلود آخرین آلبوم‌های موسیقی هنرمندان مطرح ایرانی و خارجی می‌توانند بیش از 4 هزار فیلم ایرانی و خارجی را با اشتراک رایگان در مای‌اپس تماشا کنند.

براساس این گزارش، تمامی مشترکین شاتل موبایل در اپلیکیشن  و وبسایت مای‌اپس می‌توانند علاوه بر شنیدن آنلاین موسیقی و تماشای آنلاین فیلم از امکان دانلود و استفاده به صورت آفلاین نیز در این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل تماس بگیرند.