سایر اخبار > عوارض قانونی پیامک به حساب مشترکین شاتل موبایل بازگردانده می‌شود

عوارض قانونی پیامک به حساب مشترکین شاتل موبایل بازگردانده می‌شود

Date

برچسب‌ها: , , ,

شاتل موبایل خبر از بازپرداخت عوارض قانونی ۱۰ ریالی ارسال هر پیامک به حساب تمامی مشترکین سیم کارت های خود، بر طبق ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه براساس ابلاغیه جدید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تمامی مبالغ اخذ شده عوارض ۱۰ ریالی هر پیامک ارسال شده در سال ۱۳۹۷ که بر اساس مقررات قبلی و مصوبه مجلس شورای اسلامی اخذ می‌شد را به حساب مشترکین خود بازمی‌گرداند و از امروز هم این مبلغ را برای ارسال پیامک از مشترکین سیم کارت‌های خود دریافت نخواهد کرد.

شایان ذکر است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۳۹۳ یک بند الحاقی درآمدی به تبصره ۱۹ لایحه بودجه اضافه کرده بودند که بر اساس آن، اپراتورهای تلفن همراه موظف بودند علاوه بر قیمت هر پیامک، به طور مضاعف مبلغ ۱۰ ریال از ارسال کنندگان پیامک دریافت کرده و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کشور واریز کنند.

به منظور اطلاع از تعرفه‌های شاتل موبایل روی لینک صفحه تعرفه‌ها کلیک نمایید. شاتل موبایل مقرون‌بصرفه‌ترین تعرفه‌ها را در میان اپراتورهای تلفن همراه دارد.