شرایط و ضوابط نحوه استفاده مشترکین از خدمات و سرویسهای شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) که بر این اساس قرارداد بین دارنده پروانه «شاتل موبایل» و مشترک حقیقی و یا حقوقی منعقد میگردد.
تعاریف و اصطلاحات مندرج در این قرارداد، هر یک دارای معانی مشروحه ذیل می باشد. سایر اصطلاحات دارای معانی مقرر در قوانین و عرف خواهند بود.
به عبارت دیگر بسته خدمات، به ترکیبی از خدماتی نظیر تماس (مکالمه)، اینترنت (دیتا) و پیامک (SMS) اتلاق می گردد.
عبارت است از ایجاد امکان اتصال به شبکه های موضوع پروانه های گروه شرکتهای شاتل، به منظور دسترسی به موضوع خدمات پروانه از قبیل صوت، دیتا و خدمات ارزش افزوده و مکمل مبنی بر خدمات و فناوری های عرضه شده در چارچوب پروانه از طریق تحویل سیم کارت و تخصیص شماره تلفن مرتبط در قبال دریافت هزینه های مربوطه وفق مصوبات کمیسیون و یا ابلاغیه های سازمان که همزمان با تحویل سیم کارت به متقاضی و یا مشترک، و وفق مفاد قرارداد حاضر، امکان پذیر می گردد.
تبصره: خدمات ثالثی که از طریق سایر تامین کنندگان خدمات نظیر تامین کنندگان خدمات و محتوای ارزش افزوده و یا خدمات مکمل روی بستر فنی و ارتباطی ارائه شده توسط شاتل موبایل ارائه میشود تابع ضوابط، مقررات، تعرفه ها و مجوزهای مربوطه صادر شده از سوی مراجع ذی صلاح مربوطه می باشد.
این قرارداد از زمان تکمیل فرآیند ثبت نام و امضاء قرارداد که شاتل موبایل در اختیار متقاضی و یا مشترک قرارداده است، آغاز شده و تا زمانی که قرارداد توسط شاتل موبایل یا مشترک فسخ نگردیده و تا زمان اعتبار پروانه شاتل موبایل با رعایت کلیه مفاد این قرارداد ادامه خواهد داشت.
تبصره: در صورتی که قراردادهای دیگری بین شاتل موبایل و مشترک تدوین و مبادله گردد، بهره برداری و استفاده از خدمات جدید تابع شرایط و ضوابط قرارداد جدید می باشد.
به استثناء توافقات دیگری که ممکن است با شاتل موبایل به عمل آمده باشد، مشترک باید پرداخت های خود را به شاتل موبایل به شرح ذیل انجام دهد:
منحصراً پس از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه ها، امکان فعال سازی سیم کارت برای استفاده از خدمات پیش و پس پرداخت و مجوز استفاده از خدمات قابل ارائه شاتل موبایل به مشترک داده خواهد شد و در صورت عدم وجود اعتبار برای خدمات پیش پرداخت و یا عبور از حد اعتبار در خدمات پس پرداخت، اقدامات ذیل به عمل خواهد آمد:
الف : شاتل موبایل می تواند با اتمام اعتبار در خدمات پیش پرداخت و یا عبور از حد اعتبار در خدمات پس پرداخت، پس از اطلاع رسانی، نسبت به قطع یک طرفه خدمات مشترک اقدام نماید.
ب : مطابق مقررات کشور، در صورتی که مشترک هیچ تراکنشی (برقراری یک تماس ورودی و یا خروجی موفق، ارسال و یا دریافت موفق یک پیامک غیر تبلیغاتی، استفاده از خدمات دیتا و خرید اعتبار در خدمات پیش پرداخت و پرداخت صورتحساب خدمات پس پرداخت) در طول یک بازه زمانی متوالی سه ماهه نداشته باشد، شاتل موبایل می تواند یکی از اقدامات زیر را انجام دهد:
همواره تمامی اطلاعات در خصوص تعرفه ها، ارائه سرویس ها، خدمات، طرح های خاص و تشویقی و همچنین خدمات موضوع پروانه به همراه تعرفه های مرتبط با خدمات و سرویسهای مذکور از طریق وبسایت رسمی شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir و آخرین اطلاعیه ها، اخبار و بروشورهای اطلاع رسانی شاتل موبایل و سایر کانال های اطلاع رسانی رسمی این اپراتوربرای تمامی مشترکین و متقاضیان در دسترس می باشد.
تبصره : ارائه خدمات رومینگ بین الملل در چارچوب توانمندی های فنی، تجاری و روابط فی ما بین اپراتوری قابل ارائه بوده و بر این اساس آخرین ضوابط، نحوه ارائه و یا عدم ارائه، تعرفه و نحوه فعال سازی و یا تعیین حداعتبار آن از طریق وب سایت رسمی شاتل موبایل و سایر کانال های رسمی قابل مشاهده می باشد.
۱: ارسال پیامک به مشترک
۲: به صورت کتبی و از طریق پست و یا ارسال فکس
۳: از طریق ایمیل
۴: وب سایت رسمی شاتل موبایل
۵: اطلاعیه ها، آگهی های رسمی و یا تمامی کانال های اطلاع رسانی رسمی اعلامی از سوی شاتل موبایل
شاتل موبایل می تواند در صورت وقوع و تحقق هر یک از موارد زیر در هر زمان و به هر نحو ممکن ارائه خدمات و دسترسی مشترک به خدمات موضوع پروانه را به حال تعلیق درآورد.
شاتل موبایل در موارد ذیل اختیار فسخ این قرارداد و سلب حق استفاده از شماره اختصاص یافته به مشترک را دارد.
شاتل موبایل می تواند به جای ارجاع اختلافات خود به سازمان و یا نماینده آن به اختلافات خود با مشترک را از طریق مراجعه به مراجع قانونی و قضایی صالحه ،حل و فصل نماید.
تبصره : در صورت اختلاف در تفسیر قرارداد، نظر شاتل موبایل در تفسیر قرارداد برای طرفیت الزام آور می باشد.