شاتل موبایل برای ارایه مطلوب و بینقص خدمات پشتیبانی مشتریان به روشهای زیر این خدمات را ارایه میکند:
همکاران ما به صورت شبانهروزی در تمامی روزهای هفته و سال به صورت دوزبانه پاسخگوی پرسشها و مشکلات مشتریان خواهند بود. برای برقراری ارتباط با این مرکز میتوانید شماره ۱۰۰ را از خطوط شاتل موبایل و یا شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط شمارهگیری فرمایید.
شما میتوانید با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به مراکز خدمات مشتریان شاتل موبایل از تمامی خدمات شاتل موبایل بهرهمند شوید.
شما میتوانید برای دریافت خدمات متنوع شاتل موبایل شامل خرید سیمکارت، خرید شارژ، خرید بسته، تعویض سیمکارت، تغییر مالکیت و غیره به نمایندگان مجاز شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید و با ارایه مدارک شناسایی خود این خدمات را دریافت کنید.
شما میتوانید برای دریافت خدمات حقوقی مانند پیگیری نامه قضایی، شکایت، مزاحمت تلفنی و غیره به نمایندگان منتخب حقوقی شاتل موبایل مراجعه کنید.