شما در سیستم مدیریت حساب اینترنتی میتوانید حساب شاتل موبایلی خود را به روشی که دوست دارید مدیریت کنید، بسته بخرید، از جزئیات مصرف خود مطلع شوید، طرح تعرفه تان را تغییر دهید و به بسیاری خدمات متنوع دیگری که شما را از مراجعه حضوری به مراکز خدمات مشترکین بینیاز میکند، دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این سیستم کافی است به آدرسhttps://my.shatelmobile.ir مراجعه کنید.
با ورود به آدرسmy.shatelMobile.ir صفحهای را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد:
مدیریت حساب اینترنتی
در صورتی که حساب کاربری ندارید، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود روی گزینه «هنوز عضو نیستید؟» کلیک کنید.
برای ایجاد حساب کاربری شاتل موبایلی؛ کد ملی و آدرس ایمیل ارائه شده در فرآیند ثبت نام را وارد کرده و پس از مطالعه قوانین و مقررات شاتل موبایل در صورتی که با آن موافق هستید کادر مربوطه را تیک بزنید. پس از تکمیل و ارسال اطلاعات به صورت صحیح، ایمیلی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد. چنانچه موفق به دریافت ایمیل نشدید، لطفا با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید.
در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دارید، با ورود این اطلاعات در بخش مربوطه وارد حساب کاربری خود شوید.
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردهاید، روی گزینه «رمز عبور را فراموش کردهام» کلیک کنید تا به صفحه زیر راهنمایی شوید. در این صفحه با تکمیل اطلاعات موردنیاز و کلیک بر روی گزینه ارسال، ایمیلی حاوی رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد که با ورود آن در صفحه اولیه به حساب کاربری خود دسترسی خواهید یافت.
در بخش خرید بسته میتوانید بسته متناسب با مصرف خود را انتخاب کرده و از طریق روشهای زیر خریداری کنید:
4. برای سهولت در جستجو از فیلترهای پیشنهادی در منو سمت راست استفاده کنید.
5. در بستههایی که دارای هدیه پلاس هستند، بسته های اینترنت شاتل موبایل پلاس به صورت بستههای هدیه و بدون هیچگونه هزینه مضاعفی به همراه این بستههای افزایشی عرضه میشوند که مشترکین با حضور در مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس میتوانند از این بستههای هدیه استفاده کنند.
بستههایی که دارای قابلیت تمدید خودکار هستند با اتمام اعتبار زمانی و حجمی بسته به صورت اتوماتیک تمدید میشوند.
اگر اعتبار شما برای فعالسازی بسته یا تمدید خودکار کافی نباشد «پیغام اعتبار کافی وجود ندارد» نمایش داده میشود که در اینصورت لازم است ابتدا اعتبار خود را افزایش داده و مجددا بسته مورد نظر را فعال کنید.
در این بخش میتوانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید، به صورت اینترنتی شارژ بخرید یا از میزان اعتبار موجود در سیمکارت خود، خط شاتل موبایلی دوستانتان را شارژ کنید.
در این بخش میتوانید خدمات و سرویس های موجود روی سیمکارت خود را فعال یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال اقداماتی از قبیل انتقال یا مسدود کردن تماسها، فعال یا غیرفعال کردن انتظار مکالمه و به طور کلی مدیریت خدمات دریافتی خود را انجام دهید.
در این بخش میتوانید درخواستها، انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با کارشناسان مرکز خدمات مشترکین در میان بگذارید تا پس از بررسی، نتایج آن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما اعلام شود.
با کلیک بر روی بخش قرمز رنگ مشخص شده در تصویر، میتوانید عنوان درخواست خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ممکن است درخواست ریز مکالمات خود را داشته باشید یا به مشکل آنتندهی برخورد کرده باشید.