راهنمای استفاده از سیستم مدیریت حساب اینترنتی
شما در سیستم مدیریت حساب اینترنتی میتوانید حساب شاتل موبایلی خود را به روشی که دوست دارید مدیریت کنید، بسته بخرید، از جزئیات مصرف خود مطلع شوید، طرح تعرفه تان را تغییر دهید و به بسیاری خدمات متنوع دیگری که شما را از مراجعه حضوری به مراکز خدمات مشترکین بینیاز میکند، دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این سیستم کافی است به آدرسhttps://my.shatelmobile.ir مراجعه کنید.
ورود به مدیریت حساب اینترنتی
با ورود به آدرسmy.shatelMobile.ir صفحهای را به صورت زیر مشاهده خواهید کرد:
ساخت حساب کاربری جدید
در صورتی که حساب کاربری ندارید، برای دسترسی به حساب شاتل موبایلی خود روی گزینه «هنوز عضو نیستید؟» کلیک کنید.
برای ایجاد حساب کاربری شاتل موبایلی؛ کد ملی و آدرس ایمیل ارائه شده در فرآیند ثبت نام را وارد کرده و پس از مطالعه قوانین و مقررات شاتل موبایل در صورتی که با آن موافق هستید کادر مربوطه را تیک بزنید. پس از تکمیل و ارسال اطلاعات به صورت صحیح، ایمیلی حاوی نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهید کرد. چنانچه موفق به دریافت ایمیل نشدید، لطفا با مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرید.
ورود به حساب کاربری
در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دارید، با ورود این اطلاعات در بخش مربوطه وارد حساب کاربری خود شوید.
- برای تمام مشترکین شاتل موبایل، نام کاربری همان کد ملی مشترک است.
- رمز عبور تمام مشترکین به هنگام ایجاد حساب کاربری به آدرس ایمیل ارائه شده در زمان ثبت نام، ارسال میشود.
فراموشی رمز عبور
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردهاید، روی گزینه «رمز عبور را فراموش کردهام» کلیک کنید تا به صفحه زیر راهنمایی شوید. در این صفحه با تکمیل اطلاعات موردنیاز و کلیک بر روی گزینه ارسال، ایمیلی حاوی رمز عبور جدید دریافت خواهید کرد که با ورود آن در صفحه اولیه به حساب کاربری خود دسترسی خواهید یافت.
- پس از ورود به مدیریت حساب اینترنتی، در صورتی که مالک بیش از یک شماره شاتل موبایلی هستید، از بالای صفحه سمت چپ، شمارهای که قصد بررسی میزان مصرف آن را دارید انتخاب کنید.
- میزان اعتبار باقی مانده هر کدام از سیمکارتهای شما، همواره از بالای صفحه سمت چپ قابل مشاهده است.
مانده بستهها
- در بخش مانده بستهها میتوانید جزئیات بستههای اینترنت، مکالمه و پیامک خود را مشاهده کنید.
- برای مشاهده جزئیات مصرف روی دکمه مربوطه کلیک و نهایتا بازگشت را انتخاب کنید.
خرید بسته
در بخش خرید بسته میتوانید بسته متناسب با مصرف خود را انتخاب کرده و از طریق روشهای زیر خریداری کنید:
- هزینه بسته انتخابی را به صورت آنلاین و از درگاه بانک پرداخت کنید.
- بسته انتخابی را با استفاده از اعتبار موجود در سیمکارت خود خریداری کنید.
- بسته انتخابی را با شمارهگیری کد دستوری درج شده در انتهای آن خریداری کنید.
4. برای سهولت در جستجو از فیلترهای پیشنهادی در منو سمت راست استفاده کنید.
5. در بستههایی که دارای هدیه پلاس هستند، بسته های اینترنت شاتل موبایل پلاس به صورت بستههای هدیه و بدون هیچگونه هزینه مضاعفی به همراه این بستههای افزایشی عرضه میشوند که مشترکین با حضور در مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس میتوانند از این بستههای هدیه استفاده کنند.
بستههایی که دارای قابلیت تمدید خودکار هستند با اتمام اعتبار زمانی و حجمی بسته به صورت اتوماتیک تمدید میشوند.
اگر اعتبار شما برای فعالسازی بسته یا تمدید خودکار کافی نباشد «پیغام اعتبار کافی وجود ندارد» نمایش داده میشود که در اینصورت لازم است ابتدا اعتبار خود را افزایش داده و مجددا بسته مورد نظر را فعال کنید.
مدیریت اعتبار
در این بخش میتوانید میزان اعتبار خود را مشاهده کنید، به صورت اینترنتی شارژ بخرید یا از میزان اعتبار موجود در سیمکارت خود، خط شاتل موبایلی دوستانتان را شارژ کنید.
- برای افزایش اعتبار کافیست مبلغ مورد نظر خود را به ریال وارد کرده و روی گزینه افزایش اعتبار کلیک کنید. حداقل مبلغ شارژ 10،000 ریال است و این مبلغ با احتساب ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده محاسبه خواهد شد.
- برای انتقال اعتبار مبلغ و شماره شاتل موبایلی مورد نظر خود را وارد کرده و روی دکمه انتقال کلیک کنید. لازم به ذکر است که:
- مبلغ انتقال شارژ به ریال است.
- هزینه انتقال اعتبار در هر تراکنش ۵۰۰ ریال است.
- حداقل میزان انتقال اعتبار ۵۰۰۰ ریال و حداکثر ۲۰٫۰۰۰ ریال در هر تراکنش است.
- حداکثر میزان انتقال اعتبار در ماه ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.
- حداقل میزان اعتبار پس از انتقال شارژ باید ۱۰٫۰۰۰ ریال باشد.
خدمات
در این بخش میتوانید خدمات و سرویس های موجود روی سیمکارت خود را فعال یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال اقداماتی از قبیل انتقال یا مسدود کردن تماسها، فعال یا غیرفعال کردن انتظار مکالمه و به طور کلی مدیریت خدمات دریافتی خود را انجام دهید.
اطلاعات من
- اطلاعات من: در این بخش میتوانید اطلاعات خود همچون آدرس، شماره تماس و … را تغییر دهید.
- تغییر رمز: در این بخش میتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید.
- سیم کارت وPUK من: در صورت فراموشی PIN از این بخش میتوانید PUK سیمکارت خود را مشاهده نمایید.
- مسدودسازی سیم: در صورت مفقود شدن یا بروز هرگونه مشکلی از این بخش میتوانید سیمکارت خود را مسدود کنید.
پشتیبانی
در این بخش میتوانید درخواستها، انتقادات و مشکلات خود در ارتباط با خدمات و محصولات شاتل موبایل را با کارشناسان مرکز خدمات مشترکین در میان بگذارید تا پس از بررسی، نتایج آن از طریق ایمیل یا تماس تلفنی به شما اعلام شود.
با کلیک بر روی بخش قرمز رنگ مشخص شده در تصویر، میتوانید عنوان درخواست خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ممکن است درخواست ریز مکالمات خود را داشته باشید یا به مشکل آنتندهی برخورد کرده باشید.