کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل، ۲۴ ساعت شبانه روز، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال، پاسخگوی پرسشها و مشکلات احتمالی مشتریان و متقاضیان هستند. برای برقراری ارتباط با این مرکز میتوانید شماره ۱۰۰ را از خطوط شاتل موبایل و یا شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط شمارهگیری فرمایید.
– به آدرس ایمیل CS@shatelmobile.ir ایمیل ارسال کنید. – شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ را شمارهگیری کنید. – با کارشناسان ما در مرکز خدمات مشترکین شاتل موبایل از طریق همین وبسایت، بصورت آنلاین گفتگو (چت) کنید. – به منوی پشتیبانی شاتل موبایل من مراجعه کنید. – نیازها، مسائل و سوالات خود را از طریق حسابهای رسمی شاتل موبایل در شبکه های اجتماعی با ما مطرح کنید.