در صورت وجود مشکل و یا شکایت از فرایند ترابرد باید چکار کرد؟ 1400/09/15 در این صورت وجود مشکل میتوان از طریق مرکز تماس مشتریان، دفاتر خدمات مشتریان و یا نمایندگیهای اپراتور مبدأ اقدام کرد. در صورت برطرف نشدن مشکل یا نیاز به شکایت، میتوان با سامانه شکایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (۱۹۵) تماس گرفت.
هزینه انجام ترابرد چقدر است؟ 1400/09/14 ترابرد به شاتل موبایل رایگان است و صرفاً هزینه بسته آغازین از مشترک دریافت میشود.
چه مشترکینی نمیتوانند ترابرد کنند؟ 1400/09/14 • مشترکینی که کمتر از سه ماه از تاریخ فعالسازی سیمکارت آنها گذشته است • مشترکینی که سیمکارت آنها به دلایل حقوقی و یا نقص مدارک مسدود است