FAQs > سوالات متداول ترابرد

در صورت وجود مشکل و یا شکایت از فرایند ترابرد باید چکار کرد؟

Date

در این صورت وجود مشکل می‌توان از طریق مرکز تماس مشتریان، دفاتر خدمات مشتریان و یا نمایندگی‌های اپراتور مبدأ اقدام کرد. در صورت برطرف نشدن مشکل یا نیاز به شکایت، می‌توان با سامانه شکایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی (۱۹۵) تماس گرفت.

چه مشترکینی نمی‌توانند ترابرد کنند؟

Date

• مشترکینی که کمتر از سه ماه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت آن‌ها گذشته است • مشترکینی که سیم‌کارت آنها به دلایل حقوقی و یا نقص مدارک مسدود است