» مشترکین تجاری
شاتل موبایل > پرسش‌های متداول
با شماره گیری کد دستوری #7*4*1* می‌توانید از شماره سیم کارت خود مطلع شوید.
طبق ضوابط تصویب شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، کلیه سیم‌کارت‌های پیش‌پرداخت که به مدت 3 ماه متوالی (90 روز) مورد استفاده قرار نگیرند، (منظور از استفاده، ارسال و یا دریافت تماس و پیامک غیر تبلیغاتی، شارژ مجدد و یا استفاده از اینترنت) در صورت داشتن شارژ طبق قوانین سازمان و در صورت نداشتن شارژ به حال تعلیق دائم (Terminated) در آمده و از مالکیت مشترک خارج می‌شود و به مالکیت شرکت شاتل موبایل بازگردانده می‌شود. سیم‌کارت‌ها پس از فعال‌سازی مشمول این قانون خواهند شد.
مشترکین می توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شاتل موبایل و یا دفاتر خدمات مشترکین و طی کردن مراحل قانونی و اداری لازم سیم کارت خود را به فرد دیگری منتقل کنند. برای اطلاعات بیش‌تر به قسمت تغییر مالکیت مراجعه کنید.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر سیم کارت جایگزین خود را دریافت کنید:
    مدیریت حساب اینترنتی یا برنامه کاربردی شاتل موبایل من
  1. مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز
  2. مراجعه به مراکز خدمات شاتل موبایل (امور مشتریان )
برای اطلاعات بیش‌تر به قسمت تعویض سیم کارت مراجعه کنید.
شماره مرکز پیام شاتل موبایل 989981068302 است.
برای اتباع ایرانی کارت ملی و یا شناسنامه جدید برای اتباع خارجی گذرنامه
شما می‌توانید با استفاده از راهنمای تنظیمات مودم، تنظیمات را انجام دهید و یا با واحد پشتیبانی مشترکین تماس برقرار کنید.